Czy ktoś ma doświadczenie z felgami strukturalnymi?

Data: 2012-12-11 17:59:48
Autor: tÎż
Czy ktoś ma doświadczenie z felgami strukturalnymi?
Jan45 wrote:

To jest deklaracja sprzedawcy i moje domysły. A jak jest w
rzeczywistości? Mnie dwukrotnie skradziono kołpaki z felg stalowych
zwyczajnych. A jak jest z tymi strukturalnymi? Czy złodzieje całkiem je
sobie odpuszczają?

Po co kupować felgi stalowe z kołpakami w cenie aluminiowych?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-12-11 19:13:29
Autor: Marcin N
W dniu 2012-12-11 18:59, tÎż pisze:
Jan45 wrote:

[...]

W czym aluminiowe są lepsze?

--
MN

Data: 2012-12-11 18:15:40
Autor: tÎż
Czy ktoś ma doświadczenie z felgami strukturalnymi?
Marcin N wrote:

W czym aluminiowe są lepsze?

W wyglądzie.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-12-11 19:56:42
Autor: szufla
Czy ktoś ma doświadczenie z felgami strukturalnymi?
W czym aluminiowe są lepsze?

W wyglądzie.

Zwlaszcza, ze nie rdzewieja :)

sz.

Data: 2012-12-11 21:27:44
Autor: MadMan
Czy ktoś ma doświadczenie z felgami strukturalnymi?
Dnia Tue, 11 Dec 2012 19:56:42 +0100, szufla napisał(a):

W czym aluminiowe są lepsze?

W wyglądzie.

Zwlaszcza, ze nie rdzewieja :)

....tylko korodują :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2012-12-11 22:08:36
Autor: MadMan
Czy ktoś ma doświadczenie z felgami strukturalnymi?
Dnia Tue, 11 Dec 2012 21:58:23 +0100, szufla napisał(a):

W czym aluminiowe są lepsze?

W wyglądzie.

Zwlaszcza, ze nie rdzewieja :)

...tylko korodują :)

ktore ?:)

Wszystkie. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2012-12-12 00:20:40
Autor: szufla

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:1knrivtc7virh.dlgrower.power.pl...
[...]

Aluminiowe wolniej.

sz

Czy ktoś ma doświadczenie z felgami strukturalnymi?