Czy ktos ma jeszcze konto w Credit Agricole?

Data: 2014-02-07 09:14:01
Autor: Aicha
Czy ktos ma jeszcze konto w Credit Agricole?
Od jakiegoś czasu, sprawdzając przy logowaniu certyfikat Verisign, dostaję komunikat "Program IE nie może wyświetlić witryny sieci Web", a w Chromie - "Strona internetowa jest niedostępna". Czy też tak macie czy to ja sobie sobie (nieświadomie i niechcący pewnie) popsułam coś w ustawieniach?

Data: 2014-02-07 01:17:43
Autor: mucher
On Friday, February 7, 2014 9:14:01 AM UTC+1, Aicha wrote:

Czy też tak macie czy to ja sobie sobie (nieświadomie i niechcący pewnie) popsułam coś w ustawieniach?

U mnie działa - nie mam IE, ale Chrome i FF pokazują poprawne certy.

mucher

Data: 2014-02-07 14:00:35
Autor: Joossef
W dniu 07.02.2014 o 10:17 <mucher@gmail.com> pisze:

On Friday, February 7, 2014 9:14:01 AM UTC+1, Aicha wrote:

Czy teĹź tak macie czy
to ja sobie sobie (nieświadomie i niechcący pewnie) popsułam coś w
ustawieniach?

U mnie działa - nie mam IE, ale Chrome i FF pokazują poprawne certy.

Nie mam IE ani  Chrome, ale w Operze i FF wszystko działa jak naleĹźy.

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2014-02-08 17:01:04
Autor: J.F.
Dnia Fri, 07 Feb 2014 09:14:01 +0100, Aicha napisał(a):
[...]

Dzis bez problemu.

J.

Data: 2014-02-09 10:29:51
Autor: Aicha
W dniu 2014-02-08 17:01, J.F. pisze:

[...]

U mnie już też. Ciekawe.

Czy ktos ma jeszcze konto w Credit Agricole?