Czy ktos ma problemy z logowaniem do Meritum???

Data: 2012-07-24 16:56:22
Autor: Jakub Jewuła
Czy ktos ma problemy z logowaniem do Meritum???
Konsultant twierdzi, ze konto mam nie zablokowane,
login mam zapisany wiec napewno nie pomylilem...
Zalogowac sie nie moge.

Data: 2012-07-24 17:06:07
Autor: Kamil Jońca
Jakub Jewuła <biuro@skanowanie.com.pl> writes:

Konsultant twierdzi, ze konto mam nie zablokowane,
login mam zapisany wiec napewno nie pomylilem...
Zalogowac sie nie moge.

SOA #1

KJ

The whole of life is futile unless you consider it as a sporting proposition.

Data: 2012-07-24 17:14:02
Autor: Jakub Jewuła
Czy ktos ma problemy z logowaniem do Meritum???
Nosz... Albo mnie zacmilo albo nie wiem co.
Ide sprawdzic czy mnie bankomat pozna ;)

Data: 2012-07-24 17:28:55
Autor: Jakub Jewuła
Czy ktos ma problemy z logowaniem do Meritum???
Bankomat mnie lubi na szczescie ;)

Data: 2012-07-24 17:30:37
Autor: Zbynek Ltd.
Jakub Jewuła napisał(a) :
Nosz... Albo mnie zacmilo albo nie wiem co.
Ide sprawdzic czy mnie bankomat pozna ;)

Usuń ciasteczka.

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-07-24 17:32:22
Autor: Jakub Jewuła
Czy ktos ma problemy z logowaniem do Meritum???
Nic to nie da :(

Login mam wryty w beret, ba nawet zapisany w tajemnym
miejscu. A dziewczyna z partyline twierdzi ze jest niepoprawny...
Dam sobie uciac, ze logowalem sie nim wielokrotnie...

Data: 2012-07-24 17:58:03
Autor: Jakub Jewuła
Czy ktos ma problemy z logowaniem do Meritum???
Nosz wiedzialem ze nie zwariowalem!

Znalazlem "blekitna karte" z loginem.
OCZYWISCIE jest dokladnie taki jak wklepuje....

Dzwonie po raz trzeci.

Data: 2012-07-24 18:04:31
Autor: Jakub Jewuła
Czy ktos ma problemy z logowaniem do Meritum???
Rozmowa - dziewczyna lekko przerazona stwierdzila ze login
w systemie jest inny niz na blekitnej karcie.....

Czekam na wyjasnienie.

Ps. Chyba niestety wiadomo co.

Data: 2012-07-24 18:13:23
Autor: ajaj
W dniu 2012-07-24 18:04, Jakub Jewuła pisze:
Rozmowa - dziewczyna lekko przerazona stwierdzila ze login
w systemie jest inny niz na blekitnej karcie.....

Czekam na wyjasnienie.

Ps. Chyba niestety wiadomo co.

ktos wyrobil nowy login do twojego konta i zwinal kase? nie zgubiles ostatnio dowodu osobistego?

Data: 2012-07-24 18:16:38
Autor: Jakub Jewuła
Użytkownik "ajaj" <ajaj@ajaj.pl> napisał w wiadomości news:jumhj1$rqc$2inews.gazeta.pl...
> [...]
>
> Ps. Chyba niestety wiadomo co.

ktos wyrobil nowy login do twojego konta i zwinal kase? nie zgubiles ostatnio dowodu osobistego?

Kasa jest na koncie - bankomat tak twierdzi...

Dowod na szczescie w kieszeni

Data: 2012-07-24 18:22:58
Autor: Jakub Jewuła
Czy ktos ma problemy z logowaniem do Meritum???
ktos wyrobil nowy login do twojego konta i zwinal kase? nie zgubiles ostatnio dowodu osobistego?

Kasy raczej zwinac sie nie da -
autoryzacja operacji jest via SMS.

Co najwyzej zalogowac sie do systemu i tyle.

Mysle, ze wyjasnienie jest znacznie prostsze...

Data: 2012-07-25 09:10:02
Autor: Jakub Jewuła
Czy ktos ma problemy z logowaniem do Meritum???
Przeszedl e-mail z banku.

"...Jednocześnie informuję, iż z przyczyn leżących po stronie Banku, został Panu
ograniczony dostęp do Systemu Bankowości Elektronicznej. Przepraszając za zaistniałą
sytuację oraz wynikające z niej niedogodności, zapewniam, iż Bank dokłada wszelkich
starań, aby poziom jakości obsługi Klientów był w pełni satysfakcjonujący oraz zgodny
z najwyższymi standardami. Mając na uwadze powyższe, bezpieczna koperta zwierająca
login została wysłana na wskazany przez Pana adres korespondencyjny w dniu 24.07.2012 r.

Za zaistniałą sytuację oraz wynikające z niej niedogodności, proszę przyjąć przeprosiny."

No coz, na szczescie VAT zaplacilem razem z dochodowym, nie jak zwykle w ostatnim
momencie bo mogloby byc cieplo...

Pozostaje miec nadzieje, ze to pierwszy i ostatni problem z systemem...

Data: 2012-07-26 10:12:40
Autor: Jakub Jewuła
Czy ktos ma problemy z logowaniem do Meritum???
Dostepu do konta nadal nie mam...

Data: 2012-07-26 15:43:53
Autor: Jakub Jewuła
Czy ktos ma problemy z logowaniem do Meritum???
Nowy login dotarl dzisiaj.

Czy ktos ma problemy z logowaniem do Meritum???