Czy ktoś ma zbędną prawą korbę Truvativ GX P?

Data: 2009-08-27 18:36:40
Autor: kml
Czy ktoś ma zbędną prawą korbę Truvativ GX P?

Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:h760rl$7g4$1atlantis.news.neostrada.pl...

Swoją drogą podzielę się małym pomstowaniem na tę korbę. Truvativ Firex, na suporcie GXP. Kiedyś nawet tutaj żaliłem się że się zrobiły luzy na suporcie. W końcu udało mi się taki suport kupić, założyłem i... lipa! Suport był jak najbardziej OK! Otóż luzy pojawiły się na połączeniu prawego ramienia korby i osi. Teraz już doszły do kilku mm lewo-prawo i czuję, że przy najbliższej okazji korba mi odleci jak F-16.

Dodam, że używam tego w 99% na asfalcie (Warszawa) w czymś w rodzaju singla, więc generalnie obciążenia nie były wielkie, to nie MTB po górach.

No szkoda, że paragonu nie masz :( Ja mam GxP z zabitym suportem i standardowo pogiętą średnią tarczą. Myslałem co by się tego pozbyć jednak będę sobie organizował blaty stalowe i reanimację suportu. Dla odmiany ISO FLOW działa nadal bez problemu poza jednym szlifem środkowej ale to moja wina bo zapuściłem ją.

Różnie z tymi korbami jest ;( Ciężko wyczuć co pożyje a co nie :/

kml
Last update 15/08/2009 manual TIME Z, KMC Z82 pomiar rozciągnięcia.

Czy ktoś ma zbędną prawą korbę Truvativ GX P?