Czy ktoś ma zbędną prawą korbę Truvativ GXP?

Data: 2009-08-27 15:12:08
Autor: Alfer_z_pracy
Czy ktoś ma zbędną prawą korbę Truvativ GXP?
Czy ktoś ma może zbędną prawą korbę Truvativ GXP do sprzedania? Może być samo prawe ramię, to z osią, bez zębatek. 175 mm. Niby mogę kupić całą korbę ale to nieekonomiczne. Dla wzrokowców podobna korba jest tu:
http://sparrow-bike.pl/zdjecia/661_3.jpg

Swoją drogą podzielę się małym pomstowaniem na tę korbę. Truvativ Firex, na suporcie GXP. Kiedyś nawet tutaj żaliłem się że się zrobiły luzy na suporcie. W końcu udało mi się taki suport kupić, założyłem i... lipa! Suport był jak najbardziej OK! Otóż luzy pojawiły się na połączeniu prawego ramienia korby i osi. Teraz już doszły do kilku mm lewo-prawo i czuję, że przy najbliższej okazji korba mi odleci jak F-16.

Dodam, że używam tego w 99% na asfalcie (Warszawa) w czymś w rodzaju singla, więc generalnie obciążenia nie były wielkie, to nie MTB po górach.

Pzdr
A.

Data: 2009-08-27 06:21:07
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On Aug 27, 2:12 pm, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
[...]

Korby nie mam, ale mam chyba pasujacy suport do tego - patrz kilka
postow ponizej :)

Marcepan.

Data: 2009-08-27 15:31:33
Autor: Alfer_z_pracy
frank.castle napisał:
Korby nie mam, ale mam chyba pasujacy suport do tego - patrz kilka
postow ponizej :)

Czy uważasz, że jeśli wsadzę kolejny nowy suport to moja korba automagicznie sama sobie usunie luzy?

:-)
A.

Data: 2009-08-27 07:56:47
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Czy ktoś ma zbędną prawą korbę Truvativ GXP ?
On Aug 27, 2:31 pm, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
frank.castle napisał:> Korby nie mam, ale mam chyba pasujacy suport do tego - patrz kilka

[...]

oczywiscie ze nie, ale moze pomyslisz sobie - zupgrade'owalem (no,
wymienilem) juz korbe, to moze pojde za ciosem i suport wymienie? :)

Data: 2009-08-27 16:28:53
Autor: Kosu
Alfer_z_pracy wrote:
Czy uważasz, że jeśli wsadzę kolejny nowy suport to moja korba automagicznie sama sobie usunie luzy?

Jak to jest połączone? Nie da się jakoś naprawić ramienia? W końcu to nie carbon.

Takie pojedyncze elementy często widuję na ebay.co.uk, ale nie wiem czy Ci się opłaca. Przed złym, okrutnym kryzysem Brytyjczycy pozbywali się różnych rzeczy bez sentymentów (kupiłem nową - w folii - trylogię Lord of The Rings za 1 funta). Teraz pewnie cisną bardziej i może Polacy już im podpowiedzieli jak można kolegom nabijać cenę na aukcji ;P

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-27 16:38:25
Autor: Alfer_z_pracy
Kosu napisał:
Jak to jest połączone? Nie da się jakoś naprawić ramienia? W końcu to nie carbon.

To jest klejone, czy na wcisk, nie znam się na takich rzeżbach. Skleję ośmiorniczką a potem pęknie w najgorszym momencie i sobie nogi połamię. To powinno działać x lat a tu wtopa po paru kkm-ach. Aż żal że paragonu nie zachowałem...

A.

Data: 2009-08-27 17:02:15
Autor: Wojtek Paszkowski
"Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> wrote in message news:h766c9$1el$1nemesis.news.neostrada.pl...

To  powinno działać x lat a tu wtopa po paru kkm-ach. Aż żal że paragonu nie zachowałem...

chyba ta firma po prostu nie potrafi robić korb. Onegdaj (chyba jeszcze w czasach przedsramowych) w ramach całkowitego odszimanowiania roweru założyłem Truvativa (FiveD akurat) - i szybko przeprosiłem się z Japończykami. Kwadrat błyskawicznie się wyrobił, zębatki ssały okrutnie, kominki śrub pękały - porównywalna cenowo Alivio spisywała się o niebo lepiej (a w wersji na octalink to już zupełnie bezproblemowo)

pozdr

Data: 2009-08-27 18:20:56
Autor: Raist
Użytkownik "Wojtek Paszkowski" <wo.pa@nawirtualnej.polsce> napisał w wiadomości news:h7675t$b3j$1news.wp.pl...
[...]

pewnie miałeś pecha
mam dwa Firexy na ISIS i nie mam z nimi żadnych kłopotów (4 sezony ścigania)
w tym czasie zajechałem 3 suporty a korby dalej działają bez problemów

Raist

Data: 2009-08-27 22:27:02
Autor: MadMan
Czy ktoś ma zbędną prawą korbę Truvativ GXP?
Dnia Thu, 27 Aug 2009 18:20:56 +0200, Raist napisał(a):

mam dwa Firexy na ISIS i nie mam z nimi Âżadnych kÂłopotĂłw (4 sezony Âścigania)
w tym czasie zajechaÂłem 3 suporty a korby dalej dziaÂłajÂą bez problemĂłw

Co ile km wymieniałeś suport?
Bo ja po ok. 6-7 tys. km mam wrażenie że mój zdechł - skrzypi i jest
mały luz, którego nie było. FireX z łożyskami zewnętrznymi. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-08-27 18:36:40
Autor: kml

Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:h760rl$7g4$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

No szkoda, że paragonu nie masz :( Ja mam GxP z zabitym suportem i standardowo pogiętą średnią tarczą. Myslałem co by się tego pozbyć jednak będę sobie organizował blaty stalowe i reanimację suportu. Dla odmiany ISO FLOW działa nadal bez problemu poza jednym szlifem środkowej ale to moja wina bo zapuściłem ją.

Różnie z tymi korbami jest ;( Ciężko wyczuć co pożyje a co nie :/

kml
Last update 15/08/2009 manual TIME Z, KMC Z82 pomiar rozciągnięcia.

Data: 2009-08-27 18:39:29
Autor: zcxz
Alfer_z_pracy wrote:
[...]
nie musisz calej kupowac mozna poszczegolne czesci.
koledze pekla w stylo aluminiowa sruba (imbus ktorym sie skreca lewa z prawa) w lewym ramieniu. poszlismy do legionu i okazalo sie ze mozna sama srube kupic albo pojedyncze ramie (lewe 160 pln)

--
zcxz

Czy ktoś ma zbędną prawą korbę Truvativ GXP?