Czy ktoś ma/zna taki ekspres?

Data: 2010-07-31 15:58:45
Autor: medea
Czy ktoś ma/zna taki ekspres?
Bosch TCA 5201

http://www.bosch-home.pl/produkty/drobny-sprz%C4%99t-kuchenny/ekspresy-do-kawy/ekspresy-ci%C5%9Bnieniowe/ekspresy-ci%C5%9Bnieniowe-wolnostoj%C4%85ce/list.html

Czy ktoś zna ten model i może coś o nim powiedzieć? Proszę o opinie.
Jest akurat w promocji w jednym z supermarketów i mam ochotę zamienić na niego mój stary wysłużony ekspres Krupsa.

Ewa

Data: 2010-07-31 16:48:02
Autor: Druid29
Czy ktoś ma/zna taki ekspres?

Użytkownik "medea" <XXXX@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4c542c06$0$19166$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jest taki serwis Caffe prego! i bardzo ciekawe forum:
http://www.caffeprego.pl/phpBB2/index.php
Poszukaj odpowiedzi w forum "subiektywne opinie użytkowników" (jest o innym wyższym modelu) lub "ekspresy automatyczne".

Polecam też wątek "Ekspres kolbowy czy automatyczny":
http://www.caffeprego.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=2012

A ten Twój wysłużony Krups to też automat, czy moze ekspres ręczny?

Pozdrawiam,
Druid29

Data: 2010-08-01 22:01:49
Autor: Maciej S.
Czy ktoś ma/zna taki ekspres?
Chcesz mieć dobry ekspres - kup Boscha, Siemensa, czy Krupsa.
Chcesz mieć dobrą kawę z ekspresu - kup włoski ekspres kolbowy - polcam Pavoni Cellini.

MS

Czy ktoś ma/zna taki ekspres?