Czy ktos mi odpowie jak to mozliwe ze byli tak nisko ???

Data: 2010-04-15 12:45:20
Autor: zenzen
Czy ktos mi odpowie jak to mozliwe ze byli tak nisko ???
znalezli sie na kilku metrach ??

tak jak tu pisano, prawdopodobnie pomylili jednostki miar

jk

Data: 2010-04-15 12:47:12
Autor: piotrp de
Czy ktos mi odpowie jak to mozliwe ze byli tak nisko ???
> znalezli sie na kilku metrach ??

tak jak tu pisano, prawdopodobnie pomylili jednostki miar

jk
Kolina, to ty pomylie grupy. Twoja to pl.rec.troll Nie wypisuj tu pierdow!

Piotr

Data: 2010-04-15 13:10:13
Autor: Wujek Kudeek
Czy ktos mi odpowie jak to mozliwe ze byli tak nisko ???
Zaszumiało, zaskakało i się pojawiło, a piotrp_de żaśpiewał pięknym
głosem:

Kolina, to ty pomyliłeś grupy. Twoja to pl.rec.troll Nie wypisuj tu
pierdołów!

Piotr

Te ale ty weź troszkę wyhamuj... To nie knajpa z piwem a ty nie siedzisz przy barze podpity i chyba możesz się zachowywać nieco jednak inaczej?

Data: 2010-04-16 00:56:26
Autor: Piotrp_de
Czy ktos mi odpowie jak to mozliwe ze byli tak nisko ???
Zaszumiało, zaskakało i się pojawiło,

Co Ci tam szumi czy skacze lub pojawia po tej jak, e Ci zapewne znanej atmosferze pijalni piwa - nie wiem. Nie wiem take, co skania Ci do stawania w obronie najwikszego trolla Polskiego usenetu. Wpisz sobie w google "troll kolina", zobacz na ilu rnych grupach ludzi denerwowa, poczytaj tu na grupie jakie durnoty wypisuje i wtedy moemy pogada czyj Ty wjek jeste... --

Data: 2010-04-16 01:00:24
Autor: Piotrp_de
Czy ktos mi odpowie jak to mozliwe ze byli tak nisko ???
> Zaszumiało, zaskakało i się pojawiło,

 sorry, by nie bylo niedomwie - w sowie "wjek" zabrako cudzysowia i "" znalazo si z pen premedytacj... --

Data: 2010-04-16 01:45:47
Autor: Dariusz K. Ładziak
Czy ktos mi odpowie jak to mozliwe ze byli tak nisko ???
Użytkownik Piotrp_de napisał:
Zaszumia�o, zaskaka�o i si� pojawi�o,

Co Ci tam szumi czy skacze lub pojawia po tej jak, że Ci zapewne znanej
atmosferze pijalni piwa - nie wiem. Nie wiem także, co skłania Cię do stawania
w obronie największego trolla Polskiego usenetu. Wpisz sobie w google "troll
kolina", zobacz na ilu różnych grupach ludzi denerwował, poczytaj tu na grupie
jakie durnoty wypisuje i wtedy możemy pogadać czyj Ty wójek jesteś...

Jakiego największego - toż ani uczelni międzynarodowej nie założył ani nawet sądowego potwierdzenia bycia trollem nie ma - ot, mały trolluś. Nie takich widziałem!

--
Darek

Data: 2010-04-16 09:34:01
Autor: FD
W dniu 2010-04-16 piątek 01:45, "Dariusz K. Ładziak" pisze:

Jakiego największego - toż ani uczelni międzynarodowej nie założył ani
nawet sądowego potwierdzenia bycia trollem nie ma - ot, mały trolluś.
Nie takich widziałem!

ale expierd przynajmniej pisal po polsku..........

Data: 2010-04-16 12:56:16
Autor: Krzysztof Chajcki
Czy ktos mi odpowie jak to mozliwe ze byli tak nisko ???
Dnia Fri, 16 Apr 2010 09:34:01 +0200, FD napisa(a):

W dniu 2010-04-16 pitek 01:45, "Dariusz K. adziak" pisze:

Jakiego najwikszego - to ani uczelni midzynarodowej nie zaoy ani
nawet sdowego potwierdzenia bycia trollem nie ma - ot, may trollu.
Nie takich widziaem!

ale expierd przynajmniej pisal po polsku..........

czepiasz si! Twj may umys nie jest w stanie poj gbi myli tego czowieka! Ale nie obawiaj si! Podjem trud tumaczenia jego myli na jzyk powszechnie zrozumiay!!!! :-D

--
pzdr
meping

Data: 2010-04-16 09:51:55
Autor: Piotrp_de
> [...]

Jakiego największego - toż ani uczelni międzynarodowej nie założył ani nawet sądowego potwierdzenia bycia trollem nie ma - ot, mały trolluś. Nie takich widziałem!

To moe by jeszcze gorzej? Nie strasz!

Pozdrawiam Piotr

Data: 2010-04-17 05:41:57
Autor: Dariusz K. adziak
Czy ktos mi odpowie jak to mozliwe ze byli tak nisko ???
Uytkownik Piotrp_de napisa:

To moe by jeszcze gorzej? Nie strasz!

Nie strasz - gorzej ju byo. Ja naprawd pamitam wikszo trolli polskiego usenetu od tak mniej wicej szesnastu lat - Kolina to mae miki, uwierz!

--
Darek

Data: 2010-04-18 15:55:52
Autor: Dibesn
zenzen pisze:
znalezli sie na kilku metrach ??

tak jak tu pisano, prawdopodobnie pomylili jednostki miar

jk

tobie ju lekarz nie pomoe, id do weterynarza

Czy ktos mi odpowie jak to mozliwe ze byli tak nisko ???