Czy ktoś może mi to wyjaśnić?

Data: 2009-03-13 10:00:37
Autor: Antenka
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Dzisiaj byliśmy świadkami pogrzebu prof. Zbigniewa Religi, który miał
charakter świecki, i co do tego nikt chyba nie ma wątpliwości. Pytam
zatem,  dlaczego ciało człowieka, który deklarował się jako ateista i
prosił o świecki pochówek, złożono do trumny, na którego wieku był
umieszczony krzyż? Krzyż był niewidoczny do momentu, kiedy żołnierze
zdjęli z jej wieka flagę  tuż przed złożeniem ciala zmarłego profesora
do grobu. Dziwne ))

Antenka

P.s. Albo zmarły prof. Religa był takim "nie do końca ateistom" lub
rodzina zmarłego nie uszanowała jego woli.

Data: 2009-03-12 18:59:56
Autor: Panslavista
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Nie ma znaczenia, krzyż jest symbolem śmierci (w końcu to była szubienica)>
Nawet dla chrześcijan. Gdyż sam krzyż nie ma niejako "wartości", a dopiero
zmartwychwstanie Jezusa jest oznaką zycięstwa nad śmiercią i nadzieją dla
ludzi.

Data: 2009-03-13 12:37:25
Autor: Antenka
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?

[...]

Rzeczywiście, krzyż był bez pasyjki. Może dlatego rodzinie było to
obojętne.

Antenka

Data: 2009-03-14 15:35:19
Autor: Adam
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Antenka wrote:

[...]

Ciekawe, czy Religa w tej chwili jest pewien swego ateizmu? Nawiasem
mówiąc - ateizm to taka sama wiara, jak każda religia: ateista wierzy, że
Boga nie ma.
AC

Data: 2009-03-13 20:51:41
Autor: ColgatesBilly
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message news:gpe72d$jp2$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Dobrze ze ten krzyz nie obrazil biedronia i nie przypomnial
mu krucjat....

Kol

Data: 2009-03-12 20:03:40
Autor: Panslavista
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości

Dobrze ze ten krzyz nie obrazil biedronia i nie przypomnial
mu krucjat....

Coś ty się tego biedra przyczepiła, zamiast mu dac po krzyżu?

Data: 2009-03-13 22:30:32
Autor: Polok_prawdziwy
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Panslavista wrote:

[...]

Dlo "ludzi"...!?

- cheba dlo NAIWNIOKUW, wture w bojki wiezom...!

Noi łocywistałocywistość w mse ło łurodzaj i desce w Sejmie...

Data: 2009-03-13 18:34:05
Autor: rAzor
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki Antenka! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> nabazgrał::
[...]

Panu Bogu świeczkę i diabłu ogarek?
Niepotrzebny zgrzyt i niestety farsa - celebracja odstawiona przez "mistrza ceremonii" to była kpina, urągająca powadze. Nadęte, nieszczere sztywniactwo celebranta, automatyzm, absurdalna dbałość o porządek w nekropolii ("proszę nie składać kwiatów indywidualnie" !!!). To kilkuminutowe szpakowanie w wykop czy winda z trumną już się opuściła, magikowanie przyciskami... Żenujące.
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-03-13 18:38:43
Autor: Szutnik
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
On Fri, 13 Mar 2009 18:34:05 +0100, rAzor
<""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl
wrote:
To kilkuminutowe szpakowanie w wykop czy winda z trumną już się opuściła, magikowanie przyciskami... Żenujące.

 jasne. mogli goscia zawinac w jakas szmate i wrzucic
 do zabloconego dolu. bylby to "swiecki pochowek".
 opluwaliscie goscia za zycia, skad u was teraz takie
 zmartwienie o doczesne szczatki? jak hieny wykorzystujecie
 smierc czlowieka do politycznych celow. ZENADA !!!

--

 HeSk

Data: 2009-03-13 18:45:03
Autor: rAzor
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki Szutnik <hekmiotekkolejowysk>! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "Szutnik <heoślałąkask>" <eurobigbrednie@interia.pl> nabazgrał::
wrote:
To kilkuminutowe szpakowanie w wykop czy winda z trumną już się opuściła, magikowanie przyciskami... Żenujące.

 jasne. mogli goscia zawinac w jakas szmate i wrzucic
 do zabloconego dolu.

Przecież to nie żyd!

bylby to "swiecki pochowek".
 opluwaliscie goscia za zycia,

Wy? To wy, platfusiackie swinie to robiliście - jedynie jego wielki autorytet, którego się wystraszyliście, w obawie o PR i słupki nie pozwolił wam tego robić po jego śmierci.

skad u was teraz takie
 zmartwienie o doczesne szczatki?

O godność, prostaczku, o godność.

jak hieny wykorzystujecie
 smierc czlowieka do politycznych celow. ZENADA !!!

Pretensje do lewactwa i wsióra Warzywnego - mieli wielka radochę z tytułu niekoscielnego pochówku i powód do politykowania. Hieny.
A teraz wypad - szukaj cyca, szukaj.

Data: 2009-03-13 19:06:59
Autor: Pecksniff
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
On Fri, 13 Mar 2009 18:45:03 +0100, rAzor  [smiecie - ciach]

>  jasne. mogli goscia zawinac w jakas szmate i wrzucic
>  do zabloconego dolu. Przecież to nie żyd!

 a cholera go wie. wg was to zyd i ochlaptus. skleroza ?

> bylby to "swiecki pochowek".
>  opluwaliscie goscia za zycia,

Wy? To wy, platfusiackie swinie

 te, dolnoslazak, to twoj jezyk codzienny ?
 nie potrafisz zachowac odrobiny kultury ?

to robiliście - jedynie jego wielki autorytet, którego się wystraszyliście, w obawie o PR i słupki nie pozwolił wam tego robić po jego śmierci.

 gosciu, co ty bredzisz? za czyich czasow religa byl ministrem?
 czy nie za czasow jarka-romana01%-andrzeja? wiec nie pitol.

> skad u was teraz takie
>  zmartwienie o doczesne szczatki? O godność, prostaczku, o godność.

 sam jestes prostaczek. poczytaj wyzej jakim slownictwem operujesz.
 co wam przeszkadzaja "dwie deseczki zlozone na krzyz"? to nie wasza
 sprawa jak rodzina zorganizowala pogrzeb wiec uszanujcie to.
> jak hieny wykorzystujecie
>  smierc czlowieka do politycznych celow. ZENADA !!!
Pretensje do lewactwa i wsióra Warzywnego - mieli wielka radochę z tytułu niekoscielnego pochówku i powód do politykowania. Hieny.

 a ciebie to skleroza dopadla? zapomniales jak wyzywales
 relige od pijaczkow ?
A teraz wypad - szukaj cyca, szukaj.

 to twoj mleczny koles wiec jestescie siebie warci.
 ale i na was przyjdzie czas... przyjdzie...

--

 HeSk

Data: 2009-03-13 21:43:12
Autor: Piotr
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Dnia Fri, 13 Mar 2009 18:38:43 +0100, "Szutnik <heŽsk>" napisaů(a):

Kto pluů?
pz
Piotr

Data: 2009-03-14 07:50:51
Autor: Pecksniff
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
On Fri, 13 Mar 2009 21:43:12 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]
>  zmartwienie o doczesne szczatki? jak hieny wykorzystujecie
>  smierc czlowieka do politycznych celow. ZENADA !!!

 poczytaj rAzorka. zobacz jego sig na temat geremka.

--

 HeSk

Data: 2009-03-13 21:44:36
Autor: Piotr
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Dnia Fri, 13 Mar 2009 21:32:16 +0100, antyanatinae napisał(a):

Wolałbyś kmiocie czterech najebanych łapiduchów i zabłocony powróz jak w rodzinnych stronach ?

Ty a skąd to znasz, bo opis jakiś taki warzywny...
pz
Piotr

Data: 2009-03-13 21:46:16
Autor: raff
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Wolałbyś kmiocie czterech najebanych łapiduchów i zabłocony powróz jak w rodzinnych stronach ?

Ty a skąd to znasz, bo opis jakiś taki warzywny...

No mowi ze w jego rodzinnych stronach.

R.

Data: 2009-03-13 21:56:28
Autor: Piotr
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Dnia Fri, 13 Mar 2009 21:46:16 +0100, raff napisał(a):

Wolałbyś kmiocie czterech najebanych łapiduchów i zabłocony powróz jak w rodzinnych stronach ?

Ty a skąd to znasz, bo opis jakiś taki warzywny...

No mowi ze w jego rodzinnych stronach.

A faktycznie, he, he... Poprostu warzywny...
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-14 18:10:55
Autor: cyc
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:19dwk89j1c6my.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Dziwie sie , ze bierzesz udzial w tej zenujacej dyskusji !!.
Umarl czlowiek i bez atpienia wielkiego foramtu , choc jako polityk wzbudzal wiele kontrowersji .
Czy trudno zroizumniec to , ze byl czlowiekiem niewierzacym ? .
Czy trudno zrozumiec to , ze Bog i tak przyjmie go do siebie jesli bedzie na to zaslugiwal i ze nie potrzeba do tego protekcji ksiedza ? .

cyc

Data: 2009-03-14 20:43:28
Autor: Piotr
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Dnia Sat, 14 Mar 2009 18:10:55 +0100, cyc napisał(a):

[...]

To wątek poboczno-warzywny tego topica. Generalnie Religi nie dotyczy.
Natomiast co do peanów na jego cześć, jakoś się nie dołączę i nie z powodu
jego braku wiary.
pz
Piotr

Data: 2009-03-13 21:48:46
Autor: rAzor
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki antyanatinae! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "antyanatinae" <adres@email.pl> nabazgrał::
Użytkownik "rAzor" <""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl > napisał

[...]

P.

Paszoł won wiejski ciemniolu.

Data: 2009-03-14 15:37:23
Autor: Adam
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?

[...]
To tako "nowa świecka tradycja".
Swego czasu władze PRL nawet opublikowały taką broszurkę na temat świeckich
tradycji podczas ślubów, chrztów, pogrzebów itp.
Dla działaczy PZPR to był swoisty katechizm.
AC

Data: 2009-03-13 18:35:58
Autor: Szutnik
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
On Fri, 13 Mar 2009 10:00:37 -0700 (PDT), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

[...]

 strasznie dziwne... moze byly naciski "sukienkowych",
 ba! moze samego tadzia?! czuje tu zmowe "czarnych".
 czy wy, chrzczeni ateisci nie macie innych problemow?

--

 HeSk

Data: 2009-03-13 18:37:23
Autor: raff
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
[...]

Moze zostawcie tego Relige, co ?

W porzadku byl facet, tak czy inaczej.

R.

Data: 2009-03-13 18:46:03
Autor: rAzor
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki raff! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten raff <trytytyty13@autograf.pl> nabazgrał::

Popieram. Niepotrzebne to było.

Data: 2009-03-13 19:50:14
Autor: ColgatesBilly
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> wrote in message news:gpe5kr$8a6$2news.onet.pl...
[...]

Srednio byl w porzadku.
Byl taka ...  Maryla Rodowicz polskiej medycyny.
Zawsze z silniejszymi.

NIGDY nie stanal po stronie jakichs represjonowanych, oczernianych
i nie podpisal sie pod jakims protestem intelektualistow.
Nie powiedzsial nic, co mogloby mu zaszkodzic w KARIERZE...

Owszem, mial klase i styl, ale poza docenom jego profesjonalnych osiagniec
juz niewiele dobrego mozna powiedziec o tym konformiscie

Kol

Data: 2009-03-13 19:52:24
Autor: Ensitherum
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Owszem, mial klase i styl, ale poza docenom jego profesjonalnych osiagniec
juz niewiele dobrego mozna powiedziec o tym konformiscie

a jednak jego ostatnie wypowiedzi o PO i Tusku częściowo go rehabilitują za wspieranie PRON-u:]

Data: 2009-03-13 21:52:29
Autor: rAzor
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
[...]

Niestety racja....

P.

Co ci się nie podoba? Zakapował narzeczoną w śledztwie? Wyśpiewał milicjantom na dzień dobry wszystko co wiedział o kumplach z tajnej organizacji?

Data: 2009-03-13 06:18:46
Autor: Panslavista
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Użytkownik "rAzor"
<""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl > napisał
w wiadomości news:gpeh2b$919$3news.onet.pl...

Co ci się nie podoba? Zakapował narzeczoną w śledztwie? Wyśpiewał
milicjantom na dzień dobry wszystko co wiedział o kumplach z tajnej
organizacji?

Tam był ten, no ten Czumbaryky - on był pierwszy przed Wiesiołem. Wiesioł
śpiewał, bo musiał, ale i chciał się wykazać jak ten piesek tańczący na
dwu - co mu zostało do dzisiaj - dyżurny omłotowy na młockarni.

Data: 2009-03-14 18:14:38
Autor: rAzor
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki Panslavista! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "Panslavista" <panslavista@wp.pl> nabazgrał::

Święta prawda, panie, święta prawda..

Data: 2009-03-14 18:44:47
Autor: antyanatinae
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?

Użytkownik "antyanatinae" <adres@email.pl> napisał

Może podpisał lojalke jak Kaczyński.

P.

Albo jak Giertych, współpracował z Jaruzelskim.

P.

--

Poseł Janusz Palikot o  braciach Kaczyńskich:
"Dajemy się oszukiwać durnym bliźniakom"

Data: 2009-03-13 22:26:03
Autor: Polok_prawdziwy
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
raff wrote:

Moze zostawcie tego Relige, co ?

W porzadku byl facet, tak czy inaczej.

Wpozondku... wpozondku...

- łokowitem to ciongnoł bardzij, jak Jontek...

A Jontek ponizej litra nagowem i śtery piwa nieschodzi...

Łocywistałocywistość, normalno łokowita być to musi, nie zodno tam
młodziezuwka 40%...

Data: 2009-03-13 19:37:04
Autor: ColgatesBilly
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:35cbcc62-3c7a-45f2-af85-0fb96e180d01z9g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- --

Krzyz na... o s t a t n i a  droge?

Kol

Data: 2009-03-13 12:21:10
Autor: Antenka
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Krzyz na... o s t a t n i a  droge?

Dziwne, naprawdę dziwne...takie "stanie w rozkroku", jak to kiedyś
nazwała słynna Neli Rokitnikowa :))

Antenka

Data: 2009-03-13 21:54:29
Autor: Piotr
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Dnia Fri, 13 Mar 2009 12:21:10 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Dziwne, naprawdę dziwne...takie "stanie w rozkroku", jak to kiedyś
nazwała słynna Neli Rokitnikowa :))

Nie ma tu nic dziwnego, krzyż poprzez powszechność chrześcijaństwa w Polsce
stał się symbolem uniwersalnym i pewnie innych trumien nie robią, dla tych
kilku nawiedzonych ateistów, bo normalnym napewno on nie przeszkadza.
pz
Piotr

Data: 2009-03-13 19:47:53
Autor: Ensitherum
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
nie zapominaj, że w naszym kręgu cywilizacyjnym krzyż jest także symbolem śmierci człowieka. niezależnie od wyznawanej wiary (z wyjątkiem judaizmu;) czy jej braku. tak już się utarło na polskich cmentarzach.

Data: 2009-03-13 20:22:18
Autor: matador
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Ensitherum pisze:
nie zapominaj, że w naszym kręgu cywilizacyjnym krzyż jest także symbolem śmierci człowieka. niezależnie od wyznawanej wiary (z wyjątkiem judaizmu;) czy jej braku. tak już się utarło na polskich cmentarzach.

Na tym zdjęciu tylko sierpa i młota brak.

http://wiadomosci.onet.pl/121517,21,4,pokaz.html

Symbole śmierci są dla ateistów istotne.

Dla katolika krzyż jest symbolem zmartwychwstania.

matador.

Data: 2009-03-12 21:16:57
Autor: Panslavista
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości
Ensitherum pisze:
> [...]

http://wiadomosci.onet.pl/121517,21,4,pokaz.html

Symbole śmierci są dla ateistów istotne.

Dla katolika krzyż jest symbolem zmartwychwstania.

Pokrętna interpretacja.

Data: 2009-03-13 22:22:09
Autor: Polok_prawdziwy
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Antenka wrote:

[...]

Łoj AMTENKO... AMTENKO...

- coroz wincyj umysłem Marynom doruwnujes...!

Ale niedziwiem siem - wkońcu wielgachne cycory mos...

Cyty widziałaś w Polcce trumnem bez kzyza...!?

A cyty myślis, ze rodzinem stać na takie ekstrawegancje, coby specjalnie
trumnem na bezkzyza pserobiać...!?

Wysil ino tom Marynowanom połem i pomyśl troseckem - pseca to nieboli...

Data: 2009-03-14 05:40:31
Autor: Antenka
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
 Wysil ino tom Marynowanom połem i pomyśl troseckem - pseca to
nieboli...

Baco, bo jak cię stuknę w twój gor to dopiero zaboli! Meeeee meeeee
idź do swoich baranów lepiej pókim dobra! :-EE

Antenka

Data: 2009-03-14 14:19:02
Autor: raff
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Antenka pisze:
 Wysil ino tom Marynowanom połem i pomyśl troseckem - pseca to
nieboli...

Baco, bo jak cię stuknę w twój gor to dopiero zaboli! Meeeee meeeee
idź do swoich baranów lepiej pókim dobra! :-EE

Przeciez to nie jest zaden Baca.

R.

Data: 2009-03-14 14:17:01
Autor: Antenka
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Przeciez to nie jest zaden Baca.

Moje podejrzenia, że to fałszywy baca już się dawno potwierdziły :)))

Antenka

P.s. Ja mu tam nie bronię, jak chce to niech swoją Maryną chlasta
kapustą o ścianę, ale od mojej mądrej głowy wara, po pogryzę! :-EE

Data: 2009-03-14 22:35:14
Autor: raff
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
[...]

Pzeciez on nawet kobiety nie ma.

U niego wszystko falszywe.

R.

Data: 2009-03-14 22:46:51
Autor: Polok_prawdziwy
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
raff wrote:

[...]

RAFAŁELO, tylem razy ci jus godoł, ze cicho siedzies mos i psykład brać, jak
mondzejse godajom...!!!

Data: 2009-03-14 22:49:15
Autor: Polok_prawdziwy
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Antenka wrote:

P.s. Ja mu tam nie bronię, jak chce to niech swoją Maryną chlasta
kapustą o ścianę, ale od mojej mądrej głowy wara, po pogryzę! :-EE

AMTENKO, za wyrozuminie piknie dzienkujem, ale twojom gowom niemusis siem
tak psejmować - u Maryn gowy siem nielicom...!

Nojwazniejse, ze pikne cycory i wiecnie chentkem mos...

Data: 2009-03-14 15:50:22
Autor: Antenka
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?

AMTENKO, za wyrozuminie piknie dzienkujem, ale twojom gowom niemusis siem
tak psejmować - u Maryn gowy siem nielicom...!

Z ciebie to jest stary cap, a nie baca oooo!  mee, mee mee :-EE

Antenka

P.s. Nic na to nie poradzę, żeś se wziął Marynę z kapuścianą
głową .Nie mój problem :DDD

Data: 2009-03-14 22:45:16
Autor: Polok_prawdziwy
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Antenka wrote:

 Wysil ino tom Marynowanom połem i pomyśl troseckem - pseca to
nieboli...

Baco, bo jak cię stuknę w twój gor to dopiero zaboli! Meeeee meeeee
idź do swoich baranów lepiej pókim dobra! :-EE

Niebedem ciem łokrutnie psezywać, boś baba, a baby cycory majom...

Musis siem ino pilnować z myśleniem i jeśli jakoweś wontlpliwości mos, to
mozes siem mie konsultować - chentnie ci łodpedzem, bo ślicne cycory
lubiem...

Czy ktoś może mi to wyjaśnić?