Czy ktoś może mi to wyjaśnić?

Data: 2009-03-13 19:47:53
Autor: Ensitherum
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
nie zapominaj, że w naszym kręgu cywilizacyjnym krzyż jest także symbolem śmierci człowieka. niezależnie od wyznawanej wiary (z wyjątkiem judaizmu;) czy jej braku. tak już się utarło na polskich cmentarzach.

Data: 2009-03-13 20:22:18
Autor: matador
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Ensitherum pisze:
nie zapominaj, że w naszym kręgu cywilizacyjnym krzyż jest także symbolem śmierci człowieka. niezależnie od wyznawanej wiary (z wyjątkiem judaizmu;) czy jej braku. tak już się utarło na polskich cmentarzach.

Na tym zdjęciu tylko sierpa i młota brak.

http://wiadomosci.onet.pl/121517,21,4,pokaz.html

Symbole śmierci są dla ateistów istotne.

Dla katolika krzyż jest symbolem zmartwychwstania.

matador.

Data: 2009-03-12 21:16:57
Autor: Panslavista
Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości
Ensitherum pisze:
> [...]

http://wiadomosci.onet.pl/121517,21,4,pokaz.html

Symbole śmierci są dla ateistów istotne.

Dla katolika krzyż jest symbolem zmartwychwstania.

Pokrętna interpretacja.

Czy ktoś może mi to wyjaśnić?