Czy ktoś nosił pięciopalczaste buty?

Data: 2012-07-22 13:29:50
Autor: Dziobak
Czy ktoś nosił pięciopalczaste buty?
Witam!

Na przykład takie :
http://www.vibramfivefingers.com/products/Five-Fingers-Trek-LS-Mens.htm
Podobno z punktu widzenia ludzkiego zawieszenia jest to zbawienne, ale .....
Poza tym jako właściciel dłuższego drugiego palca już na oko widzę , że nie dla mnie.
Podobne , innego producenta były na 100% w jakimś polskim sklepie internetowym.

pozdrawiam obficie :)

Pieszy

Data: 2012-07-22 21:53:22
Autor: Zbynek Ltd.
Czy ktoś nosił pięciopalczaste buty?
Elo

Dziobak napisał(a) :
Na przykład takie :
http://www.vibramfivefingers.com/products/Five-Fingers-Trek-LS-Mens.htm
Podobno z punktu widzenia ludzkiego zawieszenia jest to zbawienne, ale .....

.... ale mi się wydaje, że po jednodniowej ekskursji miałbyś stopę z powyłamywanymi palcami lub stawami palców. W końcu to góry.

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-07-23 00:10:19
Autor: Dziobak
Czy ktoś nosił pięciopalczaste buty?
Użytkownik "Zbynek Ltd."

Podobno z punktu widzenia ludzkiego zawieszenia jest to zbawienne, ale .....

... ale mi się wydaje, że po jednodniowej ekskursji miałbyś stopę z powyłamywanymi palcami lub stawami palców. W końcu to góry.

Duch komercji twierdzi ,ze robią też tekingowe :>>>>>

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2012-07-23 12:21:19
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Czy ktoś nosił pięciopalczaste buty?
Dziobak, Mon, 23 Jul 2012 00:10:19 +0200, pl.rec.gory:
Użytkownik "Zbynek Ltd."

[...]

Z czystej ciekawości: widziałeś te trekkingowe? :-> Bo one się różnią - na
moje chłopskie, prostackie oko - tylko systemem trzymania buta na stopie...

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-07-23 11:26:35
Autor: WW
Czy kto� nosi� pi�ciopalczaste bu ty?
W dniu 2012-07-22 13:29, Dziobak pisze:
Witam!

Na przykład takie :
http://www.vibramfivefingers.com/products/Five-Fingers-Trek-LS-Mens.htm

Super, gdzie to można w Polsce kupić?

Czy ktoś robi skarpetki do nich?

Pozdrawiam
WW

Data: 2012-07-23 18:35:21
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Mon, 23 Jul 2012 11:26:35 +0200, WW napisał(a):

[...]

Do tak potencjalnie kultowych butów założenie skarpet będzie najzwyklejszą
profanacją.
Pozdrawiam Tomek

Data: 2012-07-23 19:37:13
Autor: Epesz
Czy kto? nosi? pi?ciopalczaste buty?
Najlepsze skarpetki
to takie o 4 numery mniejsze
i z  pięcioma otworkami z przodu. . . . .
(Nie trzeba kupować -> mozna szybko zrobić we własnym juz zakresie )

:-)

pozdr EPSZ

Data: 2012-07-24 10:34:57
Autor: WW
Czy kto? nosi? pi?ciopalczaste buty?
W dniu 2012-07-23 19:37, Epesz pisze:
Najlepsze skarpetki
to takie o 4 numery mniejsze
i z  piĂŞcioma otworkami z przodu. . . . .
(Nie trzeba kupowaĂŚ -> mozna szybko zrobiĂŚ we wÂłasnym juz zakresie )

:-)

pozdr EPSZ

O: No bo normalnie to każdy czyta z góry na dół...
P: Dlaczego?
O: Pisanie nad cytatem!
P: Co należy do najbardziej wkurzających obyczajów niektórych newsowiczów?

UÂżytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
W dniu 2012-07-22 13:29, Dziobak pisze:
Witam!

Na przykÂład takie :
http://www.vibramfivefingers.com/products/Five-Fingers-Trek-LS-Mens.htm

Super, gdzie to moÂżna w Polsce kupiĂŚ?

Czy ktoÂś robi skarpetki do nich?

Pozdrawiam
WW

WłoĹźenie do tak "profesjonalnych" butĂłw, ręcznie modyfikowanych skarpet, to grzech.  :-P

Pozdrawiam
WW

Data: 2012-07-24 14:44:49
Autor: SiTeK
W dniu 24.07.2012 10:34, WW pisze:
> [...]
Tak, moja cĂłrcia ma takie, kupione na targu.

Najlepsze skarpetki
to takie o 4 numery mniejsze
i z piĂŞcioma otworkami z przodu. . . . .
(Nie trzeba kupowaĂŚ -> mozna szybko zrobiĂŚ we wÂłasnym juz zakresie )
Włożenie do tak "profesjonalnych" butów, ręcznie modyfikowanych skarpet,
to grzech. :-P

Teraz ręcznie, potem nożnie będzie modyfikowany

--
Tu i Teraz
SiTeK

Data: 2012-07-24 16:18:21
Autor: zbooy
Czy kto� nosi� pi�ciopalczaste buty?
&gt; http://www.vibramfivefingers.com/products/Five-Fingers-Trek-LS-Mens.htm

Ja używam, ale takich: http://www.vibramfivefingers.com/products/Five-Fingers-Speed-Mens.htm

Super, gdzie to można w Polsce kupić?

W Krakowie na Siennej można obejrzeć i pomierzyć.

Czy ktoś robi skarpetki do nich?

Np. Injinji.

zbooy

Data: 2012-07-30 03:15:40
Autor: tradito2008
Czy ktoś nosił pięciopalczaste buty?
Buuty , rewelacja i super, tylko mały minusik
ich cena zaczyna się od 400zł wzwyż :-)

Czy ktoś nosił pięciopalczaste buty?