Czy ktoś nosił pięciopalczaste buty?

Data: 2012-07-22 21:53:22
Autor: Zbynek Ltd.
Czy ktoś nosił pięciopalczaste buty?
Elo

Dziobak napisał(a) :
Na przykład takie :
http://www.vibramfivefingers.com/products/Five-Fingers-Trek-LS-Mens.htm
Podobno z punktu widzenia ludzkiego zawieszenia jest to zbawienne, ale .....

.... ale mi się wydaje, że po jednodniowej ekskursji miałbyś stopę z powyłamywanymi palcami lub stawami palców. W końcu to góry.

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-07-23 00:10:19
Autor: Dziobak
Czy ktoś nosił pięciopalczaste buty?
Użytkownik "Zbynek Ltd."

Podobno z punktu widzenia ludzkiego zawieszenia jest to zbawienne, ale .....

... ale mi się wydaje, że po jednodniowej ekskursji miałbyś stopę z powyłamywanymi palcami lub stawami palców. W końcu to góry.

Duch komercji twierdzi ,ze robią też tekingowe :>>>>>

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2012-07-23 12:21:19
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Czy ktoś nosił pięciopalczaste buty?
Dziobak, Mon, 23 Jul 2012 00:10:19 +0200, pl.rec.gory:
Użytkownik "Zbynek Ltd."

[...]

Z czystej ciekawości: widziałeś te trekkingowe? :-> Bo one się różnią - na
moje chłopskie, prostackie oko - tylko systemem trzymania buta na stopie...

--
Pozdrowienia,

Czy ktoś nosił pięciopalczaste buty?