Czy ktoś ogląda tegoroczną edycje BB Tour

Data: 2016-08-23 06:29:46
Autor: Ignac
Czy ktoś ogląda tegoroczną edycje BB Tour
Ponad 200 osób pokonało 1008 km ze Świnoujścia do Ustrzyk Górnych,
najlepszy czas to ok. 37 godz. W tym kilka kobiet.
W tegorocznej edycji po raz pierwszy można się ścigać na identycznym
dystansie, powrotnym, czyli z Ustrzyk Górnych do Świnoujścia..
Wyścig trwa, na razie, na trasie jest 26 śmiałków, najlepsi przejechali
już przez Sanok.

Wyścig można śledzić na bieżąco: http://www.1008.pl/,
pod zakładką - BBTracker 2016km

Data: 2016-08-24 04:31:57
Autor: Ignac
W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 15:29:47 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:

Wyścig można śledzić na bieżąco: http://www..1008.pl/,
pod zakładką - BBTracker 2016km

Zauważyłem, że jadą głównie drogami krajowymi i wojewódzkimi, może tylko ich poboczami, ale śpią przecież minimalnie, lub wcale, bo to wyścig przecież.
A gdzie względy bezpieczeństwa - dla mnie to jakaś masakra.

Data: 2016-08-24 13:40:49
Autor: piotrus
W dniu 2016-08-24 o 13:31, Ignac pisze:

> Zauważyłem, że jadą głównie drogami krajowymi i wojewódzkimi...

No chyba to normalne, może mieliby te ponad tysiąc robić po dziadowskich drogach powiatowych lub ścieżkach?

P.S.

Data: 2016-08-24 04:56:07
Autor: Ignac
W dniu środa, 24 sierpnia 2016 13:40:52 UTC+2 użytkownik piotrus napisał:
W dniu 2016-08-24 o 13:31, Ignac pisze:

 > Zauważyłem, że jadą głównie drogami krajowymi i wojewódzkimi...

No chyba to normalne, może mieliby te ponad tysiąc robić po dziadowskich drogach powiatowych lub ścieżkach?

Za mało oglądasz tv, bo wielkie toury jeżdżą wyłącznie bocznymi drogami,
po kostce też, a prędkości średnie uzyskują zdecydowanie wyższe.
Do organizatorów należy właściwy wybór prasy, po co ich narażać w taki ruch.
Przy takim wysiłku, to jadą jak w amoku i o dramat nie trudno, to są amatorzy.

Data: 2016-08-24 13:59:57
Autor: bans
W dniu 2016-08-24 o 13:56, Ignac pisze:

 jadą jak w amoku i o dramat nie trudno, to są amatorzy.

Jak w amoku to ty posty tłuczesz. I to też dramat.

--
bans

Data: 2016-08-24 05:37:04
Autor: Ignac
W dniu środa, 24 sierpnia 2016 13:59:59 UTC+2 użytkownik bans napisał:
W dniu 2016-08-24 o 13:56, Ignac pisze:

>  jadą jak w amoku i o dramat nie trudno, to są amatorzy.

Jak w amoku to ty posty tłuczesz. I to też dramat.

bans

Gdybyś tylko, pozbył się swojego pszczyńskiego prowincjonalizmu, to byłbyś fajny koleś!

Data: 2016-08-25 21:25:25
Autor: kawoN
W dniu 24.08.2016 o 14:37, Ignac pisze:

Gdybyś tylko, pozbył się swojego pszczyńskiego prowincjonalizmu,
to byłbyś fajny koleś!

Wy tu sobie dajecie a ja zapomniałem
jak się Wilk nazywa...

pozdr.
kawoN

Data: 2016-08-28 09:23:13
Autor: Ignac
Czy ktoś ogląda tegoroczną edycje BB Tour
W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 23:53:49 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:

Michał Wolff

Nie jechał oficjalnie w tegorocznym BBTour2016, pomimo że się zgłosił,
ale pomagał pewnej damie - bardzo sympatyczna dziołszka.
Dla wytrwałych, oto jej relacja i foto z bbtour, wzruszające!!!: http://kot.bikestats.pl/1506769,BBT-1.html

Data: 2016-08-29 09:58:20
Autor: kawoN
W dniu 28.08.2016 o 18:23, Ignac pisze:

[...]

Twarda jest, widziałem relacje Wolffa z innych wyjazdów,
można powiedzieć, że trafił swój na swego :-)

Przy tym mocno romantyczna :-)

pozdr.
kawoN

Data: 2016-08-29 13:45:37
Autor: kawoN
W dniu 29.08.2016 o 09:58, kawoN pisze:

Dla wytrwałych, oto jej relacja i foto z bbtour, wzruszające!!!:
http://kot.bikestats.pl/1506769,BBT-1.html

Twarda jest, widziałem relacje Wolffa z innych wyjazdów,
można powiedzieć, że trafił swój na swego :-)

A no i warto przeczytać relację Wilka.
Ciekawe ujęcia z dwóch różnych perspektyw.

http://wilk.bikestats.pl/1506573,On-Her-Majestys-Secret-Service-2.html

pozdr.
kawoN

Data: 2016-08-24 19:58:51
Autor: Coaster
bans wrote:
W dniu 2016-08-24 o 13:56, Ignac pisze:

 jadą jak w amoku i o dramat nie trudno, to są amatorzy.

Jak w amoku to ty posty tłuczesz. I to też dramat.

Mam wrazenie, ze nie zostajesz w tyle w kwestii tluczenia ;-)

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

- Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2016-08-24 14:09:00
Autor: piotrus
Czy ktoś ogląda tegoroczną edycje BB Tour
W dniu 2016-08-24 o 13:56, Ignac pisze:

> ...wielkie toury jeżdżą wyłącznie bocznymi drogami...

No chyba nie chcesz porównywać naszych bocznych i tych np. we Francji czy we Włoszech ;)

P.S.

Czy ktoś ogląda tegoroczną edycje BB Tour