Czy ktos ogladal wczoraj Fatygowa w " Kropce nad i " ?

Data: 2010-12-08 14:00:03
Autor: cyc
Czy ktos ogladal wczoraj Fatygowa w " Kropce nad i " ?
Tragiczne wydarzenie odzierajace ja niemal do naga .
Jak tak glupia osoba mogla zostac powolana na stanowisko min. spraw zagranicznych ? . Jeden tylko czlowiek mogl  uczynic taka ministrem . Konus !.
Koszmar i zenada !.Powiem nawet tragedia !. Menel bylby lepszy ......ze nie wspomne o jej " inteligentnych " minach !.
W chamski sposob powiedziala do Olejnikowej " pani klamie " . Riposta bylo zaprezentowanie cytatu dowodzacego , ze nie bylo w slowach Olejnikowej klamstwa . Nie zajaknela sie Fatygowa , nie stac ja bylo nawet na slowo " przepraszam " , jak to u pisowca !.
Powiedziec dno , to byc milosiernym !.
Odnosilem wrazenie , ze jest to transmisja z celi dla wariatow .

cyc

Data: 2010-12-08 14:31:40
Autor: brat_olin
Czy ktos ogladal wczoraj Fatygowa w " Kropce nad i " ?
"cyc" <ja@ja.pl> wrote

Tragiczne wydarzenie.

Ano, Stokrotka w glebe wdeptana, rzadki to widok!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-12-08 14:45:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ido1bv$7ah$1news.onet.pl...
"cyc" <ja@ja.pl> wrote

Tragiczne wydarzenie.

Ano, Stokrotka w glebe wdeptana, rzadki to widok!

A ja byłem oczarowany. Pani Fotyga rzeczywiście była niezrównana. Urok osobisty. Głębia myśli. Kurtuazyjne zwroty (pani kłamie!). I jeszcze wiele innych przymiotów, których nie śmiem wymieniać.

Tylko jedna osoba z kręgu PiS-u dorównuje p. Fotydze. Jest nią pani posłanka Rokita.
Po jej występie u pani Moniki także jestem oczarowany.

Data: 2010-12-08 15:04:10
Autor: rAzor
Czy ktos ogladal wczoraj Fatygowa w " Kropce nad i " ?
Darz bór! Użytkownik... he he - Bogdan Idzikowski raczył napisać:

Tak jak Urbanem, czy coś w okolicy?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 17:33:52
Autor: Dirko
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4cff8c16$1news.home.net.pl...

[...]

    Dokładnie w identyczny sposób reaguje na obie panie.

Data: 2010-12-08 18:08:33
Autor: cyc

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości news:idoc1b$8iv$1news.vectranet.pl...
[...]

Olejnikowa jest od tego aby zadawac niewygodne pytania , prowokowac i sklaniac do szczerych odpowiedzi . To jej zawod . Zawodem "damy " Fatygowej jest umiejetnosc trymania jezyka za zebami , odpowiadanie w sposob tyle uczciwy , co dyplomatyczny ale przedewszystkim  nie zamykajacy za soba drzwi .. Inne postawy tylko ja osmieszaja i obnazaja jej brak kompetencji .
Odnosi sie wrazenie , ze wciaz zyje w szoku spowodowanym spuszczeniem jej wraz z woda w klozecie  jako min. spreaw zagranicznych . Nikt tak jak ona nie zasluzyl na to aby byc przepedzonym z dyplomacji . Jszcze tylko jeden czlowiek , rowniez pisowiec , na to zasluguje jak ona , Waszczykowski .

cyc

Data: 2010-12-08 17:05:47
Autor: Azor jest pedałem

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:idnvgi$vu5$1news.onet.pl...
[...]

Kłamstwo u pisuarów jest wpisane w ich mentalność. Nie na darmo są wpatrzeni w swojego pierdykniętego szeryfa, który łże na każdym kroku. O słowie przepraszam nie ma co mówić, to nie ten "gatunek". Mnie najbardziej rozśmieszyła niechęć dyplomatołkowej do sądu. Stwierdziła, że musiałaby pozwać wszystkich dziennikarzy. W kontekście Kaczyńskiego przepraszającego w mediach, brzmi to dość zabawnie.

 Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-08 17:46:32
Autor: rAzor
Czy ktos ogladal wczoraj Fatygowa w " Kropce nad i " ?
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:

  From: =?iso-8859-2?Q?Azor_jest_peda=B3em?= <Brońmy RP przed pisem@...pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Religia strachu.
Date: Wed, 8 Dec 2010 10:59:50 +0100

Ja, nirzej potpisany informójem, rze te picofskie trótnie cytryna, D.J. MC Donald Musk, muto2100, Hans Kloss, rAzor, raff, Jaksa obrarzajom pierszom dame i nalerzy im sie za to kara. Upszejmie proszem o pozytywne rozpaczenie mojej sprawy, jako rze jestem czonkiem Paltformy Obatelskiej w okrengu radomskim. Co do piniendzy, to rzeby je podać panu bórmiszczowi [....] bo nie mam kąta w banku, i, rzeby , on do mie pszyjehał do domó. i mi dał te piniondze f kopercie, ale rzeby sonsiedzi nie widzieli, bo to zakóte mohery i łajdaki som, bo hodzom w niedziele do kościoła i ksiendza pszyjmujom po kolendzie, a w nocy to nawet Rydzyka suhajom . co żem sam syszał, jak żem na hwile poczebował porzyczyć dżewa na rospałke, to mie zaras na milicje podali, rze niby po ćmaku kradne a ja tylko rzem poirzyczył a dopiero jótro rzem miał im powiedzieć - bo po com miał bódzić? ino sie ten ih pies dórny rozdarł i jakem go otłók badylkiem i poprawił kłonico to powychhodzili spod pieżynki i jeszcze radio wyłonczyli, że niby nie sóhajom, a jak mi kruliki zdechli, to sie nie chcieli pszyznadź, rze to ih robota. Proszem, rzeby pan dzielnicowy sie zajoł mojom proźbom, bo to som dziady zodzieje i bandyty jak rzem orał i trochem podcioł miedze to mie hcieli do sondu podać. A ja mówie rze co taki sond chuja opchodzi te osiem metruf gruntu i droga na ih traktor bo ja koniem i wozem pułkoszkiem jerzdrze bo jak było robić prawojazdy to rzem do wojska szed a tam mie do bódowlanki wzieni. a potem do ZOMO co to mnie potem pan doktor do cywila oddalił bo niby rze platfósa mam i tylko jednego zemba . a ja ftedy miał czy zemby i cztery pniaki i mi brad mojej siostry z czeciego ojca od ruskich obiecał rze przywiezie złote zemby. no to mie to mie ten sonsiad psem poszczół.
I zwracam siem z goroncom proźbom, rzeby jak im siem stodoła bedzie palić, to rzeby strasz porzarowa nie jechała, bo to mochery i katoliki, wrogowie kohanej władzy som.

(podpisano:)

J.kawecki - psełdonim operACYNY Przemysław Warzywny

--
Sátoraljaújhely

Czy ktos ogladal wczoraj Fatygowa w " Kropce nad i " ?