Czy ktoś przenosił kartę do Kre dyt Banku ?

Data: 2009-05-27 00:01:13
Autor: Mithos
Czy ktoś przenosił kartę do Kre dyt Banku ?
szczurwa pisze:
Jak wygląda procedura, jakie kwity trzeba donieść i czego się po tym
banku spodziewać ? Mnie zainteresowało promo 9,9 % w ciągu pierwszych
12 miesięcy posiadania karty w ramach bonusu za przeniesienie. I
oczywiście, karta w pierwszym roku za darmo.

Nie spotkałem się jeszcze z dobrą opinią na temat tego banku. Za to słyszałem wiele złych.

Zauważ, że się o nim nic nie pisze, a to promocja to już jest od dawna.

--
Mithos

Data: 2009-05-26 18:38:17
Autor: szczurwa
On 27 Maj, 00:01, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Nie spotkałem się jeszcze z dobrą opinią na temat tego banku. Za to
słyszałem wiele złych.

Co gorsza, ja też !

Zauważ, że się o nim nic nie pisze, a to promocja to już jest od dawna.

Skusiła mnie głównie dlatego, że nigdy nie korzystałem z usług tego
banku.

Czy ktoś przenosił kartę do Kre dyt Banku ?