Czy ktoś robił zdjęcia lub film? - Bezmiechowa 12.08.2010

Data: 2011-04-07 03:11:48
Autor: payonk
Czy ktoś robił zdjęcia lub film? - Bezmiechowa 12.08.2010
Witam
12 sierpnia 2010 latałem z trzema szybowcami w kominie nad Bezmiechową
- żółta paralotnia z szarym pasem. W tym czasie były chyba jakieś
zawody szybowcowe.
Pamiętam, że ktoś z szybowca filmował albo robił fotki - byłbym bardzo
wdzięczny za udostępnienie materiałów, szukałem na YT, Vimeo i na
Picasie ale nic nie znalazłem.
Będę bardzo wdzięczny za wszelkie info. W ramach podziękowanie stawiam
dobrego placka po bieszczadzku oraz jakiś napój - do wyboru ;) w
restauracji na szybowisku.
pozdrawiam
payonk

Czy ktoś robił zdjęcia lub film? - Bezmiechowa 12.08.2010