Czy kto¶ się wybiera na sylwka do Czech ?

Data: 2010-12-27 02:39:36
Autor: Mateusz
Czy kto¶ się wybiera na sylwka do Czech ?
Cze¶ć, pytałem na grupie turystycznej, ale strasznie słaby ruch tam
jest.

Zastanawiałem się nad Szczawnic±, ale ciężko dorwać dobry nocleg po
dobrej cenie (wiem wiem, teraz się obudziłem), potem padło na Olomouc
i Mikulov, ale jestem w kropce, bo zazwyczaj te najtańsze kwatery bez
szyldu nie reklamuj± się drog± internetow±, albo ciężko na nie trafić.

Data: 2010-12-27 02:40:48
Autor: Mateusz
Czy kto¶ się wybiera na sylwka do Czech ?
Czy kto¶ ma jakiekolwiek namiary na nocleg w okolicy w/w
miejscowo¶ci ? będzie ciężko co¶ wyrwać czy jeszcze jest szansa ?

Data: 2010-12-27 13:29:37
Autor: BartekK
Czy ktoĹ› siÄ™ wybiera na sylwka do Cze ch ?
W dniu 2010-12-27 11:40, Mateusz pisze:
Czy ktoĹ› ma jakiekolwiek namiary na nocleg w okolicy w/w
miejscowości ? będzie ciężko coś wyrwać czy jeszcze jest szansa ?
Jak we wrześniu szukałem, to już niczego nie było wolnego... Ale może ktoś zrezygnował, albo ktoś uruchomił kwaterę której wcześniej nie było... w każdym razie powodzenia :)

Data: 2010-12-27 05:41:18
Autor: Mateusz
Czy kto¶ się wybiera na sylwka do Czech ?
On 27 Gru, 13:29, BartekK <s...@NOSPAMdrut.org> wrote:
Jak we wrze¶niu szukałem, to już niczego nie było wolnego... Ale może
kto¶ zrezygnował, albo kto¶ uruchomił kwaterę której wcze¶niej nie
było... w każdym razie powodzenia :)

Powiem Ci tak, połaziłem po googlach, podzwoniłem i w Szczawnicy
znalazłem nocleg - 50zł/os więc dramatu nie ma ;-) ale przyznasz, że
to fuks totalny ;-)

Data: 2010-12-27 13:37:59
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2010-12-27 11:39, Mateusz pisze:
[...]

A może do Macedonii by¶ się z nami wybrał?
Wszystko mamy pozałatwiane już.
Sam sylwester spędzamy w Ochrydzie.
Jedziemy dwoma autami, z północy i południa Polski.

zdrówko
P.

Data: 2010-12-27 05:43:58
Autor: Mateusz
On 27 Gru, 13:37, Pan Piskorz <pisko...@buziaczek.pl> wrote:
W dniu 2010-12-27 11:39, Mateusz pisze:

> Zastanawia em si nad Szczawnic , ale ci ko dorwa dobry nocleg po
> dobrej cenie (wiem wiem, teraz si obudzi em), potem pad o na Olomouc
> i Mikulov, ale jestem w kropce, bo zazwyczaj te najta sze kwatery bez
> szyldu nie reklamuj si drog internetow , albo ci ko na nie trafi .

A mo e do Macedonii by si z nami wybra ?
Wszystko mamy poza atwiane ju .
Sam sylwester sp dzamy w Ochrydzie.
Jedziemy dwoma autami, z p nocy i po udnia Polski.

zdr wko
P.

Baaardzo chętnie, ale urlop już musiałem tydzień temu wybrać, bo
dziewczyna nie miała innego terminu więc wiesz, poprostu czas mamy
ograniczony, bo jedziemy w pi±tek popołudniu a w niedzielę już trzeba
być w domu. Rzuć jakimi¶ zdjęciami jak wrócicie, bo mi się bardzo
podoba w tamtych stronach.

Pozdrawiam,
Mateusz

Czy kto¶ się wybiera na sylwka do Czech ?