Czy ktoś się zastanawiał co by było, ....

Data: 2014-03-23 07:04:07
Autor: stevep
Czy ktoś się zastanawiał co by było, ....
# - Przyprowadziła mnie tu desperacja, żeby mi nie odebrano jutro dzieci.  Powiem wprost, jeśli mi będą chcieli zabrać dzieci, zabiję siebie,  dziecko, żonę! Nie pozwolę odebrać dziecka, nie pozwolę na to. To spadnie  na sumienia tego rządu - mówi Henryk Szczepański, ojciec niepełnosprawnego  dziecka.

W Sejmie protestuje od środy ok. 20 osób - rodziców ze swymi  niepełnosprawnymi dziećmi. Domagają się m.in. tego, by ich całodobowa  opieka nad dziećmi była traktowana jako zawód.

Wcześniej protestowali przed kancelarią premiera. Domagali się  podwyższenia świadczeń oraz by ich całodobowa opieka nad niepełnosprawnymi  dziećmi traktowana była przez państwo jako zawód. Rozmawiali z ministrem  pracy Władysławem Kosiniakiem Kamyszem, pełnomocnikiem ds. osób  niepełnosprawnych ministrem Jarosławem Dudą i rzeczniczką rządu Małgorzatą  Kidawą-Błońską. #
Ze strony:
http://skroc.pl/b2a87

..... gdyby ma przeciwko tych kobiet w Sejmie znalazł się Jarosław  Kaczyński, ja typuje:
1. Podarowałby kobietom bilion zł ukrytych przez wrażą władzę..
2. Wytknąłby zrozpaczonym kobietom ich nieprawomyślność bo:
   a) Jedna z nich dokonała wcześniej aborcji.
   b) Druga miała tatę sekretarza.
   c) Trzecia żyje na kocią łapę i nic jej się nie należy.
   d) Czwarta nie chodzi do kościoła.
   e) itd, itp.

--
stevep
-- -- -

Czy ktoś się zastanawiał co by było, ....