[BZWBK] Czy ktoś spłaca kk poprzez PZ a?

Data: 2010-04-30 22:19:53
Autor: Darek
[BZWBK] Czy ktoś spłaca kk poprzez PZ a?
Uruchomiłem polecenie zapłaty spłaty KK w BZWBK i jakoś wizualnie nie działa. Na tą chwilę spłata z dnia 29-04-2010 nie została zaksięgowana na rachunku karty.Infolinia zapewnia że wpłata jest zaksięgowana w 3-ciej sesji z dnia 29-04-2010 i że będzie widoczna wieczorem (no ale nie jest)
Z wygody własnej uruchomiłem to polecenie zapłaty ale mam obawy co do terminowej realizacji spłaty zadłużenia. Czy u Was nie ma problemu?

Darek

Data: 2010-04-30 22:39:08
Autor: Darek
[BZWBK] Czy ktoś spłaca kk poprzez PZa?
Z wygody własnej uruchomiłem to polecenie zapłaty ale mam obawy co do
terminowej realizacji spłaty zadłużenia. Czy u Was nie ma problemu?

Darek

No i w końcu zaksięgowali (na razie nie wiem z jaką datą)

Darek

Data: 2010-05-01 11:08:36
Autor: Darek
[BZWBK] Czy ktoś spłaca kk poprzez PZa?

No i w końcu zaksięgowali (na razie nie wiem z jaką datą)

Darek

Jak widzę jest ok. Zaksięgowano z datą efektywną

Darek

Data: 2010-05-01 21:20:29
Autor: Krzysztof

"Darek" <nie@podam.maila.pl> wrote in message news:hrfe1h$c1f$1news.onet.pl...
[...]

Splacam tradycyjnie, ale co do PZ, to wierzyciel, czyli BZWBK wysyla obciazenie na twoje konto i musisz miec srodki na PZ, termin nie ma dla ciebie znaczenia, bo to nie ty decydujesz kiedy wystapic o srodki z innego banku na pokrycie zobowiazania.

Data: 2010-05-04 14:57:43
Autor: gornik
Osoba zwana Darek <nie@podam.maila.pl> napisała:

[...]

Spłacam przy pomocy PZ od dawna. I z moich obserwacji wynika, że pojawia
się informacja o zaksięgowaniu dużo później (nawet po 2 dniach) niż jak
spłaci się przelewem. Ale zawsze jest z prawidłową datą, zresztą w tym
wypadku to raczej już byłby ich problem, jakby była nieprawidłowa.
Jedynie czasami wkurzające jest, jak kończy mi się limit na karcie, bo
system jeszcze nie "widzi", że się spłaciło PZ.
A wydawało by się, że powinno być na odwrót (szybciej widoczna spłata PZ
niż przelewem).
Na szczęście od pewnego czasu widzę stopniową poprawę w szybkości
uwzględniania spłat.

Górnik              |  "Więc kimże w końcu jesteś ?
mail-to(rot13):     |  - Jam częścią tej siły
arjf@revqnahf.bet   |  która wiecznie zła pragnąc
www.eridanus.org    |  wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

[BZWBK] Czy ktoś spłaca kk poprzez PZ a?