[BZWBK] Czy ktoś spłaca kk poprzez PZa?

Data: 2010-05-01 21:20:29
Autor: Krzysztof
[BZWBK] Czy ktoś spłaca kk poprzez PZa?

"Darek" <nie@podam.maila.pl> wrote in message news:hrfe1h$c1f$1news.onet.pl...
Uruchomiłem polecenie zapłaty spłaty KK w BZWBK i jakoś wizualnie nie działa. Na tą chwilę spłata z dnia 29-04-2010 nie została zaksięgowana na rachunku karty.Infolinia zapewnia że wpłata jest zaksięgowana w 3-ciej sesji z dnia 29-04-2010 i że będzie widoczna wieczorem (no ale nie jest)
Z wygody własnej uruchomiłem to polecenie zapłaty ale mam obawy co do terminowej realizacji spłaty zadłużenia. Czy u Was nie ma problemu?

Splacam tradycyjnie, ale co do PZ, to wierzyciel, czyli BZWBK wysyla obciazenie na twoje konto i musisz miec srodki na PZ, termin nie ma dla ciebie znaczenia, bo to nie ty decydujesz kiedy wystapic o srodki z innego banku na pokrycie zobowiazania.

[BZWBK] Czy ktoś spłaca kk poprzez PZa?