Czy ktos uzywal K2 Klima Fresh?

Data: 2014-04-30 15:27:37
Autor: yabba
Czy ktos uzywal K2 Klima Fresh?
Użytkownik "Marcin Kiciński" <mmkicinski@gmail.com> napisał w wiadomości news:1bdc4a5c-1c5b-45ed-8073-dc004c8a0151googlegroups.com...
K2 Klima Fresh to taki "granat" - wrzuca sie to do auta i po kilkunastu
minutach podobno jest swiezo i pachnąco i wogole super. Tyle teorii,
ale moze ktos ma praktyczne doswiadczenia?

Chce sobie sam wymienic filtr i odswiezyc klime w GP - jest to w miare
proste. Po wyjeciu filtra jest w miare prosty dostep do parownika, wiec
spryskanie go jakimkolwiek srodkiem do klimy nie stanowi problemu, ale
wizja takiego pelnego odswiezenia calego auta jest kuszaca, pytanie tylko
czy to ma szanse zadzialac?

Używałem dwa "granaty" nie pamiętam jakich firm - efekt był tylko na kilka godzin.
Uważaj z pryskaniem nieznanymi środkami na parownik. W zeszłym roku spryskałem parownik środkiem w piance i zaraz potem pojawił się nieprzyjemny zapach, który zwalczam do tej pory. W poprzednich latach pryskałem środkiem w aerozolu i nigdy nie było problemów. Podobno niektóre "marketowe" środki odgrzybiające są klejące, oblepiają parownik i powodują dodatkowe gromadzenie kurzu. Wtedy nie ma innego wyjścia jak demontaż parownika i umycie go detergentem.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-04-30 06:42:54
Autor: Marcin Kiciński
Czy ktos uzywal K2 Klima Fresh?
W dniu środa, 30 kwietnia 2014 15:27:37 UTC+2 użytkownik yabba napisał:

Podobno niektore "marketowe" srodki odgrzybiajace sa klejace, oblepiaja parownik i powoduja dodatkowe gromadzenie kurzu. Wtedy nie ma innego wyjscia jak demontaz parownika i umycie go detergentem.

Cenna uwaga, dzieki :)

MK

Data: 2014-05-01 20:53:23
Autor: Dykus
Czy ktos uzywal K2 Klima Fresh?
Witam,

W dniu 2014-04-30 15:27, yabba pisze:

[...]

Potwierdzam. Mam ten problem u siebie. Od tej pory żadnych pianek.
A jeszcze gorzej, jak klei się nagrzewnica...

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Czy ktos uzywal K2 Klima Fresh?