Czy ktoś widział Crash-Test Audi A8 D2 lub BMW 7 E38

Data: 2011-07-09 20:40:16
Autor: megrims
Czy ktoś widział Crash-Test Audi A8 D2 lub BMW 7 E38
W dniu 2011-07-09 17:52,  Michał pisze:
Witam,

Zapomniałem o crash teście, bo nigdzie nie
mogę dorwać - czy ktoś widział jakieś filmy
gdzie się te auta rozbijały, lub dachowały itp...

coś ala:
-przodem 64km/h w niebieskie
-przodem 56km/h w scianę
-10 ton w tył
-turlanie przy 60km/h itp...
ROTFL
dodał bym jeszcze:
- bokiem w drzewo
- tyłem w drzewo
- skok w przepaść o głębokości 100m
- pokonywanie głębokich kałuż (na 2 m)

Masz chłopie specyficzne potrzeby.
Masz wroga i chcesz w niego wjechać?

IMO to co do wytrzymałości aut w krasztestach to decyduje nie tylko
wielkość, ale i rocznik.

BYŁO:
Duże stare auto: 1959 Chevrolet Bel Air VS.
Średnie auto: 2009 Chevrolet Malibu:

http://www.youtube.com/watch?v=joMK1WZjP7g

Data: 2011-07-09 22:01:43
Autor: Michał
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):
> [...]
>
> Zapomniałem o crash teście, bo nigdzie nie
> mogę dorwać - czy ktoś widział jakieś filmy
> gdzie się te auta rozbijały, lub dachowały itp...

ROTFL

Ale czemu rotfl ? tak w 92 czy 91' był testowany stary safrane,
to myślę że audi, merc i mam nadzieję bmw mieli podobne testy wewnętrzne
(tylko bmw3 i c klasy nie testowali ;) ).

dodał bym jeszcze:
- bokiem w drzewo

to dobre :)

- tyłem w drzewo

takie były.
tu vw phaeton 4.2 słabo wypadł..

- skok w przepaść o głębokości 100m

tu Volvo rzucało 850 z 1991 tylko z ~35 metrów potem auto nawet jechało ;) ale 850 nie była bezpieczna.

- pokonywanie głębokich kałuż (na 2 m)

nie ;)
ale 160km/h po trawie/poboczu watro było by zobaczyć i czy nie zawiesi kompa od zawieszenia trakcji itp...

Masz chłopie specyficzne potrzeby.

potrzeby te można nazwać:

Kupił bym Bentleya Continentala ale to dużo $$$ jest,
lub innymi słowami kupił bym Merca W221 AMG S65 ale $$$$.
Więc kupuje starsze, ale za to mnie nie interesuje ani spalanie ani części - ważne żeby był wciąż bardzo cichy skręcał i dawał frajdę z jazdy :)

Złe auto kupiłem "na start", i teraz mi się prawie nic nie podoba, ale przez to auto mi się samochody bardzo spodobały!
bo jak jeździłem lanosem to mnie to w ogóle nie kręciło.

tylko teraz: A6 za małe..
E klasa za głośna...
Camry źle się prowadzi ponad 140km/h...
i takie tam...

Masz wroga i chcesz w niego wjechać?

Pamiętaj! wróg CZAI SIĘ WSZĘDZIE !
a na drodze trwa WOJNA !

trzeba kupić CZOŁG!

ps. ja na rower jadę autem bo strach przez ulicę przejechać !
(dziś zrobiłem wyjątek i pojechałem rowerem na rower, bo nie chciałem do drugiego safrana roweru pakować bo brudny rower).

IMO to co do wytrzymałości aut w krasztestach to decyduje nie tylko
wielkość, ale i rocznik.

ja to nazywam: bezpieczeństwo = konstrukcja * masa/ prędkość^2.
niektóre nawet stare były mocne i bezpieczne.

za stare i zardzewiałe przede wszystkim

pozdrawiam!

--

Czy ktoś widział Crash-Test Audi A8 D2 lub BMW 7 E38