Czy kto¶ widział Crash-Test Audi A8 D2 lub BMW 7 E38

Data: 2011-07-10 07:28:13
Autor: to
Czy kto¶ widział Crash-Test Audi A8 D2 lub BMW 7 E38
begin  MichaĹ‚
Zapomniałem o crash teście, bo nigdzie nie mogę dorwać - czy ktoś
widział jakieś filmy gdzie się te auta rozbijały, lub dachowały itp...

Gdybyś się wysilił i wpisał w YT "A8 crash test" to sam byś znalazł... Z siódemką pewnie podobnie, ale już nie chciało mi się sprawdzać.

A8 wypada co najmniej nieĹşle:
http://www.youtube.com/watch?v=0LvoL-9_-Jw

Czy kto¶ widział Crash-Test Audi A8 D2 lub BMW 7 E38