Czy ktoś widział film

Data: 2009-10-23 00:33:25
Autor: Tomek
Czy ktoś widział film
Witam wszystkich,
Nie pamiętam dokładnie tytułu filmu. Chodzi mi o film "Wakacje
państwa .... " i tu następuje nazwisko tego właśnie państwa. Chyba to
był film hiszpański (albo francuski). Film opowiadał o tym, jak pewna
rodzina nie chcąc się pokazać, że nie mają pieniędzy a wcześniej
mówiąc znajomym gdzie to oni nie jadą na wakacje - zostają w domu i
ukrywają się przed znajomymi z miasteczka. Organizują sobie w domu np..
opalanie systemem luster :)
Film chyba emitowany był kiedyś na HBO albo Canal+. Czy ktoś widział
tę komedię. Pamiętacie jak brzmiał pełny tytuł?

Pozdrawiam

Data: 2009-10-23 10:28:08
Autor: marek1605
Czy ktoświdział film
niestety nie kojarzę ale wątek jest ciekawy, więc zacznę szukać po "części
tytułu"

Data: 2009-10-24 00:25:38
Autor: Nowak Andrzej
Czy ktoś widział film
witam

ja coś sobie przypominam. z tym ze oni siedzieli w piwnicy a na dom mieli miec na oku sasiedzi
wychodzila tylko w nocy ukratkiem córka aby spdkac sie z chlopakiem
na koncu jak rzekomo wrucili to mieli cos co widzial sasiad dzien wczesniej kolo domu( chyba parasolke  . )

nie mam pojecia czy o to chodzi?

ja ogladalem podobny film na poczadku lat 90-tych na VHS

Data: 2009-10-25 03:08:37
Autor: Tiber
Czy ktoś widział film
Silly, silly Nowak Andrzej nabazgrału:

[...]

Rany, chłopie, zainwestuj w jakiś dobry słownik ortograficzny.

--
tbr

Czy ktoś widział film