Czy ktoś widział platfusa?

Data: 2010-05-23 02:00:36
Autor: Tytus
Czy ktoś widział platfusa?
Platfusy ratowaly przed zalaniem gielde papierow przewartosciowanych - reszta ich malo interesuje.

"Wasz Drogi Bronisław" <naczelny.hyduolog.kuaju@bronek.ze.wsi.com.ru> wrote in message news:ht9c4n$d6p$1news.onet.pl...
Przy układaniu wałów? Bo ja nie - u nasz za wezwaniem proboszcza everybody wyszli ze mszy i nie bacząc na strój świąteczny poszli do sąsiedniego przysiółka zapobiegawczo układać wory z piachem - piach dostarczył lokalny przedsiębiorca budowlany, worki dali.. piekarze i właścicel młyna. Daliśmy radę - fala tylko trzoszkę przaesiąkła podamakąjąć łączki, ale gospodarstw nie ruszyła.
Tymczasem elektorat PO zwiedzał galerie handlowe.
-- "Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."
/marszałek hrabia Bronisław Komorowski, kandydat na Prezydenta RP/

"Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybór dla Polski to Komorowski"

Czy ktoś widział platfusa?