Czy ktoś wie...

Data: 2014-06-17 04:32:14
Autor: Aicha
Czy ktoś wie...
.... co oznaczają skróty przy sprawdzaniu PESELu w policyjnej bazie danych podczas interwencji - trzy-zero i dwieście?

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2014-06-17 07:08:29
Autor: Robert Tomasik
Czy ktoś wie...
Użytkownik "Aicha" <blueberry37.nagmailu@to.ja> napisał w wiadomości news:lno9be$eo8$1usenet.news.interia.pl...
... co oznaczają skróty przy sprawdzaniu PESELu w policyjnej bazie danych podczas interwencji - trzy-zero i dwieście?

Kryptonim sprawdzającego albo sprawdzanego. Coś, jak numer telefonu. W Czterech pancernych było" Wisła! Wisła! Ja Odra!".

Data: 2014-06-17 08:29:18
Autor: XJL
Czy ktoś wie...
W dniu 17.06.2014 04:32, Aicha pisze:
... co oznaczają skróty przy sprawdzaniu PESELu w policyjnej bazie
danych podczas interwencji -

trzy-zero

Mason

i dwieście?

Cyklista

BPNMSP

Data: 2014-06-23 11:52:26
Autor: Aicha
Czy ktoś wie...
W dniu 2014-06-17 08:29, XJL pisze:

[...]

:) W tym przypadku odwrotnie.

--
Nie sztuka być wielkim kucharzem mając kasę i kuchnię wielką
jak studio TV. Sztuką jest tworzyć dzieła kucharskie na 4m. kw.,

Data: 2014-06-17 23:08:02
Autor: Ajgul
Czy ktoś wie...

[...]

O, film taki był: "Gruz 200". Znaczyło nieboszczyk.
:(

A.

Data: 2014-06-23 11:51:24
Autor: Aicha
Czy ktoś wie...
W dniu 2014-06-17 23:08, Ajgul pisze:

... co oznaczają skróty przy sprawdzaniu PESELu w policyjnej bazie
danych podczas interwencji - trzy-zero i dwieście?

O, film taki był: "Gruz 200". Znaczyło nieboszczyk.

Ten jak najbardziej żyw. Tylko z kilkoma drobnymi przepychankami z prawem. Druga osoba zaś bez (ale tyle to sama wiem). Myślałam, że się czegoś bardziej konkretnego dowiem z dziedziny "pracy operacyjnej".