Czy ktos wie na jakie przebiegi są projektowane samochody?

Data: 2010-10-28 04:00:18
Autor: czeslaw
Czy ktos wie na jakie przebiegi są projektowane samochody?
Użytkownik "czeslaw"
..Chodzi mi o  okreslenie ile lat mozna pojezdzic samochodem ...

Zakładając oczywiscie bezwypadkową jazdę, garażowanie i jazdę bez wciskania gazu do dechy.

Data: 2010-10-28 10:48:16
Autor: PH

Użytkownik "czeslaw" <b2468360@lhsdv.com> napisał w wiadomości news:4cc8d929$0$27025$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "czeslaw"
.Chodzi mi o  okreslenie ile lat mozna pojezdzic samochodem ...

Zakładając oczywiscie bezwypadkową jazdę, garażowanie i jazdę bez wciskania gazu do dechy.

300 000 i 6-7lat
najsłabszym elementem obecnych samochodów jest blacharka. limit na kilometry, przy sesnsownym używaniu, praktycznie nie istnieje.

PH

Data: 2010-10-28 23:56:19
Autor: Czarek Daniluk
On 28 Paź, 10:48, "PH" <P...@pl.news> wrote:
Użytkownik "czeslaw" <b2468...@lhsdv.com> napisał w wiadomościnews:4cc8d929$0$27025$65785112news.neostrada.pl...> Użytkownik "czeslaw"
> [...]

najsłabszym elementem obecnych samochodów jest blacharka. limit na
kilometry, przy sesnsownym używaniu, praktycznie nie istnieje.

Ostatnio oglądałem ogłoszenie golf 5 kombi 2,0 140KM z niemcowa - 3
latek 2007 rok, przebieg na blacie 255kkm, środek wyglądający tak że
handlarzyna mogła spokojnie skręcić blat na 70kkm i tak 100%
oglądających by nie stwierdziło 255kkm :), a potem polaczek kupi
takiego i będzie płakał że po 120kkm zaczyna się sypać :) nie po
120kkm a po 300kkm :)

Pozdrawiam !!

PS:
Takiego z realnym licznikiem bym sobie kupił :)

Data: 2010-10-29 10:13:57
Autor: Cavallino
Użytkownik "Czarek Daniluk" <cdaniluk@cdaniluk.com> napisał w wiadomości news:

Ostatnio oglądałem ogłoszenie golf 5 kombi 2,0 140KM z niemcowa - 3
latek 2007 rok, przebieg na blacie

Co to jest blat?
Z kontekstu rozumiem, ale skąd to słowo się wzięło?

Data: 2010-10-29 05:22:50
Autor: Czarek Daniluk
Czy ktos wie na jakie przebiegi są projektowane samochody?
On 29 Paź, 10:13, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "Czarek Daniluk" <cdani...@cdaniluk.com> napisał w wiadomości

>Ostatnio oglądałem ogłoszenie golf 5 kombi 2,0 140KM z niemcowa - 3
>latek 2007 rok, przebieg na blacie

Co to jest blat?
Z kontekstu rozumiem, ale skąd to słowo się wzięło?

Musiałbyś się zapytać mojego świętej pamięci staruszka, od którego
prawdopodobnie przejąłem to określenie :)
A że on bywał w Niemczech na szkoleniach to pewnie jakoś stąd te
określenia :)

Pozdrawiam !!

Data: 2010-10-29 14:29:21
Autor: Cavallino
[...]

No widzisz, to dzięki mojemu pytaniu obaj już wiemy - pochodzi od niemieckiego Zifferblatt, co oznacza tarczę zegarową.

Data: 2010-10-29 10:28:01
Autor: Przembo
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:iadvo4$vtj$1news.onet.pl...
[...]

Na desce rozdzielczej są przeważnie wskaźniki zegarowe => zegary => cyferblat => dalej już prosto :)

pozdr

Data: 2010-10-29 10:37:52
Autor: Cavallino
Użytkownik "Przembo" <xxxxxxxxxxxx@xx.xx> napisał w wiadomości news:

Na desce rozdzielczej są przeważnie wskaźniki zegarowe => zegary => cyferblat =>

Aaaa, czyli z niemieckiego.

Data: 2010-10-29 11:42:41
Autor: kogutek
> [...]

> Na desce rozdzielczej są przeważnie wskaźniki zegarowe => zegary => > cyferblat =>

Nie, z polskiego. Od ludzi mających tak mały zasób słów że bez tego typu zwrotów
nie potrafili by się porozumieć między sobą. Nie wszystko da się powiedzieć
słowami na k ch p g j . Czasami muszą byś w zdaniu i inne wyrazy. To i są na
blacie, w dizlu itd.

Data: 2010-10-29 05:27:51
Autor: Czarek Daniluk
On 29 Paź, 11:42, "kogutek" <kogut...@vp.pl> wrote:

> [...]

słowami na k ch p g j . Czasami muszą byś w zdaniu i inne wyrazy. To i są na

Jeśli blatu nie rozumiesz to pojedź na śląsk i posłuchaj miejscowych,
jeśli zrozumiesz 10% tego co chcą przekazać to będziesz dobry, i to są
tacy sami Polacy jak Ty i ja.
Zrozum, czysta Polszczyzna istnieje już tylko w książkach, nawet w TV
już się nią nie posługują, o radiu nie wspominając.

Naucz się literackiego niemieckiego, a gwarantuję Ci, że jak tam
pojedziesz to z niewielkim odsetkiem ludzi się porozumiesz :)

Z kontekstu wynika, że musisz ożenić się z moją starą - oboje
będziecie się rozumieli w 100% w tym względzie ;P

Pozdrawiam !!

Czy ktos wie na jakie przebiegi są projektowane samochody?