Czy ktos wie na jakie przebiegi są projektowane samochody?

Data: 2010-10-28 08:15:51
Autor: to
Czy ktos wie na jakie przebiegi są projektowane samochody?
begin czeslaw
Takie typowe samochody klasy kompakt jak golf,

192 tys. km

astra,

178 tys. km

civic,

203 tys. km

corolla

209 tys. km

oraz klasy sredniej jak pasat,

228 tys. km

vectra,

221 tys. km

acord,

avensis,

230 tys. km

mondeo....

201 tys. km

Chodzi
mi o okreslenie ile lat mozna pojezdzic samochodem jesli kupiÂłbym w
salonie i robiÂł przebiegi roczne okoÂło 20 tys km

11

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-28 11:00:49
Autor: SET
Czy ktos wie na jakie przebiegi s? projektowane samochody?
W zasadzie zgadza się. Do Vectry bym dołożył z 2 tys kilometrów ale reszta
trafiona w punkt :)

Data: 2010-10-28 12:12:18
Autor: szerszen
Czy ktos wie na jakie przebiegi sÂą projektowane samochody?

moja foka ma 10 lat i 240kkm

Data: 2010-10-28 12:15:14
Autor: czeslaw

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4cc93137$0$27040$65785112news.neostrada.pl...
begin czeslaw
Takie typowe samochody klasy kompakt jak golf,
192 tys. km
astra,
178 tys. km

Moja astra F 8V   ma na liczniku juz 230000 km z tym ze kupiłem ja od handlarza wiec to wartosc niewiarygodna i 12 lat od produkcji. jak długo jeszcze mozna pojezdzic tym autem robiac okolo 20 tys na rok.? No i czy ktos odemnie to jeszcze kupi ?

Data: 2010-10-28 15:04:35
Autor: kogutek
> [...]

Moja astra F 8V   ma na liczniku juz 230000 km z tym ze kupiłem ja od handlarza wiec to wartosc niewiarygodna i 12 lat od produkcji. jak długo jeszcze mozna pojezdzic tym autem robiac okolo 20 tys na rok.? No i czy ktos odemnie to jeszcze kupi ?

Do jutra do 16:43. Wychodzi ze statystyk że o tej godzinie wjedzie Ci w kufer
Volvo mające 2 lata i 18 tysięcy przebiegu. Obydwa samochodu do kasacji. Wam się
nic nie stanie bo wypadek z obrażeniami będzie dopiero o 16:51. Na dodatek w
innym mieście. Marne te Volva robią. Tylko na dwa lata i 18 tysięcy. --

Data: 2010-10-28 20:25:40
Autor: to
Czy ktos wie na jakie przebiegi s? projektowane samochody?
begin czeslaw
Moja astra F 8V   ma na liczniku juz 230000 km z tym ze kupiÂłem ja od
handlarza wiec to wartosc niewiarygodna i 12 lat od produkcji. jak dÂługo
jeszcze mozna pojezdzic tym autem robiac okolo 20 tys na rok.? No i czy
ktos odemnie to jeszcze kupi ?

Powinieneś ją zutylizować już 37 tys. km temu! Dlaczego jesteś taki nieekologiczny?

--
ignorance is bliss

Czy ktos wie na jakie przebiegi są projektowane samochody?