Czy ktos wie na jakie przebiegi są projektowane samochody?

Data: 2010-10-28 12:48:01
Autor: czeslaw
Czy ktos wie na jakie przebiegi są projektowane samochody?
Jedyne konkretne liczby jakie popdaliscie to około 200 tys km
A moja Astra F ma juz 230 tys km na liczniku a moze wiecej bo kupilem ja od handlarza. Ile jeszcze nia moge pojechac  zakladajac ze dopuszczam wymianę elementow typu amartyzatory, pasek rozrzadu a nawet remont głowicy. ?

Data: 2010-10-28 13:04:44
Autor: Agent

Użytkownik "czeslaw" <b2468360@lhsdv.com> napisał w wiadomości news:4cc954d3$0$20999$65785112news.neostrada.pl...
[...]
Ja tam podchodze tak do sprawy. Otwieram maskę i wsłuchuję się dokładnie w odgłosy czy nie ma żadnego dodatkowego stukania itp. Jak nie ma to ok. dodatkowo można sprawdzić jakie ma cisnienie sprezania. Jak ok to jeździć dalej. Moje poprzednie auto po 194 tys chodziło jak zegarek nie liczyć dziwnych odgłosów od paska osprzetu (szybko od wymiany pojawiało sie delikatne szuranie - nawet nie piszczenie).

Data: 2010-10-29 04:04:20
Autor: to
Czy ktos wie na jakie przebiegi są projektowane samochody?
begin czeslaw
Jedyne konkretne liczby jakie popdaliscie to okoÂło 200 tys km A moja
Astra F ma juz 230 tys km na liczniku (...)

Już to pisałeś. Zaciąłeś się?

--
ignorance is bliss

Czy ktos wie na jakie przebiegi są projektowane samochody?