Czy ktos wie o co chodzi?

Data: 2009-10-27 15:56:38
Autor: Hades
Czy ktos wie o co chodzi?
Tak wiem. Ataki sa paskudne a forma wyrazenia swjej opini
byc moze nieopdowiednia, ale ktos wie moze o co chodzi?
"Szkalujące plakaty z podobiznami dwóch działaczy Legii pojawiły się w nocy z
niedzieli na poniedziałek na warszawskich osiedlach. Sprawcy są nieznani, ale w
klubie nie mają wątpliwości i o ich rozlepienie oskarżają nieprzychylnych im
kibiców."
http://ekstraklasa.wp.pl/kat,32284,title,Afera-w-stolicy-Dzialacze-Legii-szkalowani,wid,11632523,wiadomosc.html
AM

Data: 2009-10-27 18:06:13
Autor: Robert Gosik
Czy ktos wie o co chodzi?
Tak wiem. Ataki sa paskudne a forma wyrazenia swjej opini
byc moze nieopdowiednia, ale ktos wie moze o co chodzi?

O nic nie chodzi...
Zeby rozklejac takie plakaty to trzeba miec dobrze narabane w glowie. Przeciez nie trudno sie domyslec ze warszawaska policja bedzie ich szukac bardziej niz porywaczy syna Olewnika czy zabojcow Papaly.

Czy ktos wie o co chodzi?