Czy ktos wygral ze skrytozjadaczemskarpetkowym ?

Data: 2009-05-26 11:18:34
Autor: GK
Czy ktos wygral ze skrytozjadaczemskarpetkowym ?
ąćęłńóśźż pisze:
Już mam q...a dość, niedługo będę chodził w innych lewej i prawej ;-)
Przy frontloaderze tego zwierzęcia nie było.....
JaC

Witam,
U Ciebie też jest ta bestia? Moja żona ciągle na nią narzeka, ale myślałem, że to stwór sporadycznie spotykany. A tu jak widzę bardziej popularny niż mi się wydawało... :-) a raczej  :-(
I co ciekawsze siedzi we frontloaderze...
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2009-05-26 14:51:03
Autor: AgA
GK pisze:

[...]

u mnie też jest we frontloaderze... brzydal... wiecie jak go pozbawić przyjemności zżerania mi skarpetek i innych tym podobnych?
albo chociaż jak odzyskać te zeżarte dobra?

--
pozdrawiam,
AgA

Data: 2009-05-26 15:04:27
Autor: ąćęłńóśźż
Czy ktos wygral ze skrytozjadaczemskarpetkowym ?
Najwyraźniej brudny dziergany grubą przedzą spisek kapitalistycznej reakcji, bo w socjalistycznych polarach i wiatkach te zaplute skrytozjadaczoskarpetkowe karły nie występowały.
JaC

-- -- -