Czy ktos z Krakusow ma skla FD 28-50mm?

Data: 2009-03-18 14:49:08
Autor: Jakub Jewuła
Czy ktos z Krakusow ma skla FD 28-50mm?
I moglby pozyczyc na chwile, jachetniej dobe? :)

Chce sprawdzic jak sie sprawuja z cyfrowka.

W jednym z krakowskich komiksow foto sprawdzalem
FD 50/1.8 ale efekty byly wyjatkowo kiepskie.
I teraz nie wiem czy to wina zajechanego egz.
czy wogole szkla FD nie lubia sie z moim aparatem
(tak bywa z niektorymi szklami "analogowymi").

Jesli ktos moze uzyczyc stalek do FD to bede wdzieczny.
Interesuja mnie ogniskowe 24-50mm.
Podjede odebrac, odwioze w stanie nienaruszonym.

Jakby co prosze o mail...

Pixels not found - Abort, Retry, Ignore?

Data: 2009-03-18 17:16:31
Autor: John Smith
Jakub Jewuła napisał(a):
I moglby pozyczyc na chwile, jachetniej dobe? :)

Chce sprawdzic jak sie sprawuja z cyfrowka.

W jednym z krakowskich komiksow foto sprawdzalem
FD 50/1.8 ale efekty byly wyjatkowo kiepskie.

Do czego to podłączasz?
To ma być do makro, czy masz korpus u4/3 ?

--
Mirek

Data: 2009-03-18 17:24:25
Autor: John Smith
Jakub Jewuła napisał(a):
I moglby pozyczyc na chwile, jachetniej dobe? :)

Chce sprawdzic jak sie sprawuja z cyfrowka.

W jednym z krakowskich komiksow foto sprawdzalem
FD 50/1.8 ale efekty byly wyjatkowo kiepskie.
Do czego to pod³¹czasz?
To ma byĂŚ do makro, czy masz korpus u4/3 ?

Lumix G1 - m4/3.

No to ciekaw jestem rezultatĂłw takiej kombinacji.

--
Mirek

Data: 2009-03-18 17:32:25
Autor: Jakub Jewuła
[...]

Do czego to pod3?czasz?
To ma bya do makro, czy masz korpus u4/3 ?

Lumix G1 - m4/3.

No to ciekaw jestem rezultatów takiej kombinacji.

Ja tez ;-)

Poki co masz probke z Heliosem :)
http://www.skanowanie.com.pl/tmp/liczydlo.jpg

Data: 2009-03-18 18:00:19
Autor: John Smith
Jakub Jewuła napisał(a):
[...]

Całkiem smacznie.
Wiadomo, Helios :-)

--
Mirek

Data: 2009-03-18 18:33:59
Autor: adam
Czy ktos z Krakusow ma skla FD 28-50mm?
Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał
[...]

Nie sposób lepiej wydać cztery dychy.

adam

Data: 2009-03-18 18:52:01
Autor: Jakub Jewuła
Czy ktos z Krakusow ma skla FD 28-50mm?
Całkiem smacznie.
Wiadomo, Helios :-)

Ba! ;)

Nie sposób lepiej wydać cztery dychy.

Tego to znalazlem w szufladzie ;)

Data: 2009-03-25 10:07:27
Autor: alboco
Czy ktos z Krakusow ma skla FD 28-50mm?

Ja tez ;-)

Poki co masz probke z Heliosem :)
http://www.skanowanie.com.pl/tmp/liczydlo.jpg

Statyw? Czy może z ręki żeś to sieknął?

Data: 2009-03-25 10:11:03
Autor: Jakub Jewuła
Czy ktos z Krakusow ma skla FD 28-50mm?
Ja tez ;-)

Poki co masz probke z Heliosem :)
http://www.skanowanie.com.pl/tmp/liczydlo.jpg

Statyw? Czy może z ręki żeś to sieknął?

Z reki.
Wyswietlilem sobie na LCD linie pomocnicza
i przypasowalem do gornej linii tynku.

Data: 2009-03-25 10:14:16
Autor: Jakub Jewuła
Czy ktos z Krakusow ma skla FD 28-50mm?
Nikt? Szkoda.

Data: 2009-03-26 00:30:08
Autor: Maciek
Czy ktos z Krakusow ma skla FD 28-50mm?
Dnia Wed, 25 Mar 2009 10:14:16 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

Nikt? Szkoda.

Ja mam 28 mm Vivitara na FD.

--
pozdrawiam, Maciek
"Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF

Data: 2009-03-26 07:33:52
Autor: Jakub Jewuła
Czy ktos z Krakusow ma skla FD 28-50mm?
Nikt? Szkoda.

Ja mam 28 mm Vivitara na FD.

Wolalbym sprawdzic szkla jakie jest dosc latwo kupic -
czyli najlepiej oryginal Canona. Co zrobie jak mi sie
ta 28-ka spodoba? :)

Data: 2009-03-26 09:16:25
Autor: JasiekS

Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości

Wolalbym sprawdzic szkla jakie jest dosc latwo kupic -
czyli najlepiej oryginal Canona. Co zrobie jak mi sie
ta 28-ka spodoba? :)

Bywasz w Wawie? Ze stalek FD mam Canona 24/2.8, 50/1.4, 135 ale nie
wybieram się do Krakowa. Gdybyś planował wypad w moje strony to daj znać
na priv.

--
JasiekS

Data: 2009-03-27 09:15:53
Autor: JasiekS
Czy ktos z Krakusow ma skla FD 28-50mm?

Użytkownik "JasiekS" <jasieks.no.spam@please.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:gqfdhg$f1j$1news3.onet...

> [...]

Bywasz w Wawie? Ze stalek FD mam Canona 24/2.8, 50/1.4, 135 ale nie
wybieram się do Krakowa. Gdybyś planował wypad w moje strony to daj

Ponieważ już dostałem zapytanie na priv (nie od Kuby) to precyzuję
sytuację: mam skompletowany system FD i w najbliższym czasie NIE PLANUJĘ
pozbycia się któregoś z elementów.

--
JasiekS

Data: 2009-03-27 01:45:14
Autor: Maciek
Dnia Thu, 26 Mar 2009 07:33:52 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

Wolalbym sprawdzic szkla jakie jest dosc latwo kupic -
czyli najlepiej oryginal Canona.

No to poza tym mam juz tylko zuma i taka sama stalke, jak ogladales w
komisie, niestety tez juz troszke zajechana.