Czy ktos z Panstwa

Data: 2009-08-03 22:22:05
Autor: Surowiec Wtorny
Czy ktos z Panstwa
obecnych (duchem!) w chwili obecnej
na tej Szanownej Liscie

zechcialby

potraktowac serio moja skromna
(w gruncie rzeczy) prosbe

podpowiedziec mi sposob na
(elementarne) rozniczkowanie
w dziedzinie liczb naturalnych.

Bylbym dosgonnie
zobowiazany

CJG

Data: 2009-08-03 22:25:16
Autor: Piotr
Czy ktos z Panstwa
Dnia Mon, 3 Aug 2009 22:22:05 +0200, Surowiec Wtorny napisał(a):

Bylbym dosgonnie
zobowiazany

Hm...
Aż mi się zrobiło żal, że pojęcia nie mam. Chyba, że idzie ci o wyniczek
odejmowanka?
Piotr

Data: 2009-08-03 13:33:15
Autor: Antenka
Czy ktos z Panstwa
On 3 Sie, 22:25, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> zobowiazany

Hm...
Aż mi się zrobiło żal, że pojęcia nie mam. Chyba, że idzie ci o wyniczek

Nie! Nie zechciałby! Po co ci takie głupoty hmm? Odpuść sobie i
zapomnij o rachunku różniczkowym, silniach, ciągach i przeciągach :) -
bardzo mało praktyczne w życiu codziennym. Naucz się dobrze tabliczki
mnożenia, dzielenia, dodawania, odejmowania i procentów ach ułamki też
się przydają :)). I koniecznie wbij sobie do głowy wzór na pole
kwadratu i prostokąta - przydaje się w praktyce, kiedy będziesz robił
remont w mieszkaniu np. ile rolek tapety trza zakupić itp. ;-)

Antenka

Data: 2009-08-03 23:56:21
Autor: Edel
Czy ktos z Panstwa
Pizdeczko - nie kazdy ma obszar pojmowania wiedzy na tym samym poziomie co i Ty i Piotr. Nie wiedzialem, ze do zakupu rolek potrzeba procentow i ulamkow. Wybacz swoim nauczycielom.. albo lepiej powiedz - kto cie splodzil..?? moze ktos cie pomsci.. nie wyrazalbym jednak na twoim miejscu nadziei na szybkie spelnienie..

E.

Data: 2009-08-03 15:01:57
Autor: Antenka
Czy ktos z Panstwa
Debil do entej potęgi jak pragnę zdrowia...Edel pierdyknięty stary
hebel albo pizduś

Antenka

Data: 2009-08-04 00:16:41
Autor: Edel
Czy ktos z Panstwa

Debil do entej potęgi jak pragnę zdrowia...Edel pierdyknięty stary
hebel albo pizduś

Antenka

Nic bardziej nie obrazuje Twojego poziomu jak zasob slow - Ty pragniesz zdrowia??? Od kogo? Czy naprawde ludzisz sie, ze Stworca jest na tyle pierdolniety, aby jego dzieci nosily miano hebel albo pizdus.

Czytalas Biblie? - nie wydaje ci sie, ze matka cie skrzywdzila, powodujac splodzenie w nieszczesciu? Chociaz.. jakby cie ojciec wbil w sciane - to mialby na czym czapke wieszac, a tak - glupi chuj??!! z cycami!!! - sam w to nie wierze...

E.

Data: 2009-08-04 05:30:54
Autor: Panslavista
Czy ktos z Panstwa

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
Debil do entej potęgi jak pragnę zdrowia...Edel pierdyknięty stary
hebel albo pizduś

Antenka

Nie znasz  pedla?

Data: 2009-08-04 00:58:35
Autor: Antenka
Czy ktos z Panstwa

Nie znasz  pedla?

Nie, nie znam, bo nie zadaję się z pedałami z mafii. Po tym chamskim,
ordynarnym słownictwie,więziennym żargonie wnioskuję, że edel-stary
hebel, albo siedzi w pierdlu, albo będzie siedzieć. Takie jednostki
należy izolować od reszty społeczeństwa, żeby nie rozsiewały bakcyla
dżumy. ;-)

Antenka

Data: 2009-08-04 10:03:48
Autor: Cezary Glaz
Czy ktos z Panstwa

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:666c1d0e-a7b4-4afd-84fb-99c6180992c1f37g2000yqn.googlegroups.com...

[...]

raczy damka zwrocic swe oczeta nieco bardziej w kierunku poludniowym?

{przebywam w areszcie sledczym}

i sypie przyjaciol.

ar

Data: 2009-08-04 08:17:14
Autor: Cezary Glaz
Czy ktos z Panstwa

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h58a5j$t5p$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

   Kiedy to bylo (ostatnio!), gdy popisal sie Pan uczciwoscia wobec mnie?

   Podczas ktorej z naszych rozmow telefonicznych nie probowal Pan opowiadac

   (sktecznie!) o sobie samym miast byc (oczekiwanie minimum) na tyle mniej

   chamskim by pozwolic mnie dojsc do glosu?

   Czarek GLAZ (1974a)

Data: 2009-08-04 08:40:32
Autor: Panslavista
Czy ktos z Panstwa

Użytkownik "Cezary Glaz" <cezary.glaz@chello.at> napisał w wiadomości

> [...]

   (sktecznie!) o sobie samym miast byc (oczekiwanie minimum) na tyle
mniej

   chamskim by pozwolic mnie dojsc do glosu?

Nie lubię się zwierzać, ale plebs chce paszy więc dostaje kit...

Data: 2009-08-04 08:43:33
Autor: Panslavista
Czy ktos z Panstwa
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości

Jakie tam znajomości, ani brat, ani swat...
Osoby z neta mało mnie nie powaliły, jedna nawet na kolana...

Data: 2009-08-04 08:50:23
Autor: Cezary Glaz
Czy ktos z Panstwa

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h58lpv$5u8$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

   chamskim by pozwolic mnie dojsc do glosu?

   Czarek GLAZ (1974a)

Nie lubię się zwierzać, ale plebs chce paszy więc dostaje kit...

   Nie zapytalem powyzej o Pana upodobania,

   lecz pozwolilem sobie wyrazic lekkie zdziwienie

   (oczywista dla mnie) rozbieznoscia  pomiedzy Pana

   zachowaniem podczas rozmow telefonicznych

   z jednej strony, a nieco pozniejszym zachowaniem

   (udokumentowanym w jednym z moich rzadkich

   polautomatycznych ,group flashes' tej zacnej

   niegdys usenetowej grupy dyskusyjnej.

   Cezary GLAZ (1974a)

Data: 2009-08-04 09:05:56
Autor: Panslavista
Czy ktos z Panstwa
Użytkownik "Cezary Glaz" <cezary.glaz@chello.at> napisał w wiadomości

Nawet pies okładany kijem gryzie ten kij.

Data: 2009-08-04 09:06:32
Autor: Cezary Glaz
Czy ktos z Panstwa

Data: 2009-08-04 09:00:45
Autor: Vic
Czy ktos z Panstwa
Antenka wrote:
zapomnij o rachunku różniczkowym, silniach, ciągach i przeciągach :) -
bardzo mało praktyczne w życiu codziennym.

Bardzo sie przydaja w zyciu codziennym. Zalezy czym sie zajmujesz (praca to tez zycie codzienne).

Naucz się dobrze tabliczki
mnożenia, dzielenia, dodawania, odejmowania i procentów ach ułamki też
się przydają :))

Poprzestan na tym, a bedziesz mogla byc sprzedawczynia w spozywczaku, albo kasjerka w Biedronce...

I koniecznie wbij sobie do głowy wzór na pole
kwadratu i prostokąta - przydaje się w praktyce, kiedy będziesz robił
remont w mieszkaniu np. ile rolek tapety trza zakupić itp. ;-)

Obliczasz pole obszaru do tapetowania?
Dobre! :)

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-04 01:29:27
Autor: Antenka
Czy ktos z Panstwa
On 4 Sie, 09:00, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka wrote:
> [...]

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Spadaj Vicek!

Data: 2009-08-04 10:52:42
Autor: Piotr
Czy ktos z Panstwa
Dnia Tue, 4 Aug 2009 01:29:27 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Spadaj Vicek!

A jak kotek, czy aby zdrów? I jak się wabi?
Piotr
PS. Jeszcze krok, a będziesz nie do odróżnienia. Po co?

Data: 2009-08-03 22:28:06
Autor: jadrys
Czy ktos z Panstwa
Surowiec Wtorny pisze:
[...]

A na czym miałoby polegać to zobowiązanie?

Data: 2009-08-03 22:30:18
Autor: Surowiec Wtorny
Czy ktos z Panstwa

"jadrys" <CHE@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:h57h8n$929$2news.onet.pl...
Surowiec Wtorny pisze:
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

na skrecie

psichkiszek

z pudyliszek

ar

Data: 2009-08-03 22:55:50
Autor: jadrys
Czy ktos z Panstwa

Surowiec Wtorny pisze:

[...]

To ja chrzanie takie zobowiązanie..

Data: 2009-08-03 14:03:22
Autor: Antenka
Czy ktos z Panstwa
Tak to jest jak się rozmawia z surowcem wtórnym...A czego się
spodziewałeś Jędrek? O pzepraszam  panie Ryszardzie!

Antenka

Data: 2009-08-03 23:10:33
Autor: jadrys
Czy ktos z Panstwa
Antenka pisze:
Tak to jest jak się rozmawia z surowcem wtórnym...A czego się
spodziewałeś Jędrek? O pzepraszam  panie Ryszardzie!

Antenka

:-D    Ryszard to mój brat.. Mówimy do na/do niego - "de barcelona"...

Data: 2009-08-03 23:00:59
Autor: Surowiec Wtorny
Czy ktos z Panstwa

Surowiec Wtorny pisze:

[...]

bo na chromo_lenie ci yus ni staje/ß

ar

Data: 2009-08-03 23:57:55
Autor: Edel
Czy ktos z Panstwa
Ty, ty.. a instalowales kiedys Linuxa?

Pzdr
Edel

Data: 2009-08-04 00:32:21
Autor: Surowiec Wtorny
Czy ktos z Panstwa

"Edel" <edel@xl.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h57mh5$nkn$1news.onet.pl...
Ty, ty.. a instalowales kiedys Linuxa?

Pzdr
Edel

z ktorej dystryBucji?

ar

Data: 2009-08-04 00:39:35
Autor: Edel
Czy ktos z Panstwa
Linux to linux - okresl - ktora dystrybucja odpowiada ci najbardziej i z jakich wzgledow, albo wiesz co... nie wysilaj sie - opowiedz nam - jak postawic siec z obsluga DNS na jednej maszynie?.. nie istotne - 'z ktorej dystryBucji'

Pzdr
Edel

Data: 2009-08-04 00:44:29
Autor: Surowiec Wtorny
Czy ktos z Panstwa

"Edel" <edel@xl.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h57ova$sd3$1news.onet.pl...
[...]

////swoje doswiadczenia przekazalam juz komu nalezy ... strzelic kopytkiem/ß

cjg

Data: 2009-08-04 00:53:24
Autor: Edel
Czy ktos z Panstwa
strzelic kopytkiem/ß

Najlepiej strzel sobie w pusty leb i zmieniaj czesciej passwd - bo na razie jestes zalosny z tym serwerkiem 2003 po niemiecku - zaklej sobie porty zdalnego pulpitu i nie pozwalaj na pakiety z wewnetrznej sieci, chociaz.. nie lekaj sie.. podobno zaden alfons kurwy nie skrzywdzi..

Pzdr
Edel

Data: 2009-08-04 00:58:29
Autor: Surowiec Wtorny
Czy ktos z Panstwa

"Edel" <edel@xl.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h57pp5$tv3$1news.onet.pl...
[...]

777cieszy mnie niezmiernie panska wysoka ocena moich mozliwosci niskiego pulapu.

cjg

Data: 2009-08-04 01:25:10
Autor: Edel
Czy ktos z Panstwa
Nie masz sie czym chwalic - juz nawet najwieksi dorobkiewicze Microsoft Windows stwierdzili, ze robia jako narzedzia. Nie probuj mnie sprowokowac.. nie dysponujesz ani umiejetnosciami, ani systemem operacyjnym, ani predyspozycjami administratora, bys mogl.. nie, spoko - nie masz powodow do obaw - zostawiam Twoja siec w spokoju - nawet nie bede uzywal najprostszych narzedzi - z Twojej wypowiedzi dedukuje, ze umiesz czytac logi.. a jesli nie - zapraszam - place 100 PLN od kazdej wbitki do mojej sieci - 79.188.30.250 - mkarwan HeSk i inne sprzedajne kurwy zamiast zaczac zarabiac.. dalej mysla, ze ich rodziny to Babka Kiepska - chcesz sie przylaczyc?
No wlasnie - co tam chujopyski - juz nie ma nawet komu pare ch... Taki spokoj na liniach...???
Kto wie - moze Tobie sie poszczesci.. mkarwan za udostepnienie loginu podobno dobrze robi lache.. Nie masz checi? no tak.. a wracajac do meritum psp - nie wstyd Ci? Skoro nie znasz sie na polityce, informatyce i nie potrafisz (jak na swoj wiek) formulowac argumentow - badz w kontakcie z adminem Twojej sieci, bo nie wierze, ze sam ogarniasz - jak mozna udostepnic zdalny pulpit do netu majac wewnatrz takie rarytasy - ciesz sie, ze to nie dokumenty RSHA.. :))

Pzdr
Edel

Jakby Twojemu adminkowi zaschlo w dziobku - to pozycze od cory butelke z herbatka (uspokajajaca).

E.

Data: 2009-08-03 23:18:16
Autor: Panslavista
Czy ktos z Panstwa

Użytkownik "Surowiec Wtorny" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Kup sobie program Mathematica http://www.wri.com/

Data: 2009-08-03 23:25:09
Autor: Surowiec Wtorny
Czy ktos z Panstwa

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h57kat$bhf$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "Surowiec Wtorny" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Kup sobie program Mathematica http://www.wri.com/

gdybym jeszcze mial wybor

wolalbym

mala

co-siareczke.

gLaskawy POnie

Data: 2009-08-03 23:56:15
Autor: Panslavista
Czy ktos z Panstwa

Użytkownik "Surowiec Wtorny" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

A coś w tym wstydliwego wykosić przejście żonie przez trawy? Mieszkam na wsi
więc część prac jest typowa... Nie zbieram siana.

Data: 2009-08-04 00:24:53
Autor: Surowiec Wtorny
Czy ktos z Panstwa

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h57mi4$g63$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "Surowiec Wtorny" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

A coś w tym wstydliwego wykosić przejście żonie przez trawy? Mieszkam na wsi
więc część prac jest typowa... Nie zbieram siana.

Przy Pana Wyksztalceniu/?

{klitus bajdUS}
..

CJG

Data: 2009-08-04 00:32:15
Autor: Edel
Czy ktos z Panstwa
Przy Pana Wyksztalceniu/?

Przy czym???
{klitus bajdUS - modz sie za nami..}

Pzdr
Edel

Data: 2009-08-04 05:38:58
Autor: Panslavista
Czy ktos z Panstwa

Użytkownik "Surowiec Wtorny" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    Jasne - jestem domorosły samouk, a koszenie sprawia mi przyjemność.
Szkoda, że stary kręgosłup skrzypi, bo samo koszenie to dobra rzecz -
wyszczupla... :-))))
    Uczciwa praca nie hańbi. Taki jeden parch, fizyczny nawiasem mówiąc,
wbudował pompę do furtki i jego goscie przychodząc do niego pracowali jak
niewolnicy na faraona... Taka natura parchów, sami leniwi, ale eksploatować
resztę świata - chętni.

Data: 2009-08-04 05:51:12
Autor: Surowiec Wtorny
Czy ktos z Panstwa

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h58ako$qn$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

   Z tym akurat pogodzilem sie juz dosc dawno.

   Interesuja Pana szczegoly mojej kapitulacji/ß

  c.

Data: 2009-08-04 06:33:44
Autor: Panslavista
Czy ktos z Panstwa

Użytkownik "Surowiec Wtorny" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    Każdy ma jakąś swoją własną. A mój komoputer nie jest ciekawy najazdów.
Także nie interesują mnie tacy i takie, dla których dyplom ma znaczenie
zasadnicze. Kiedyś miałem kolegę z taką przypadłością. Też nie odróżniał
wyksztalcenia od wiedzy, a tych od dyplomów. Nie raz słyszałem, jak się
puszył w mniemanologii wobec mnie. Wziąłem więc swoje dyplomy, zaniosłem do
szklarza - ramiarza, oprawiłem za szkło i wytapetowałem ścianę. Zobaczył,
zaniemówił, oklapł i więcej nie przyszedł. Straciłem kolegę, krótko
żałowałem, bo skądinąd był miły w obyciu.
    Taka jedna też chciała tej wiedzy. Zobaczyła zagracone kąty - synowie
nie do końca się wyprowadzili - podsumowała i dała dyla, niestety z
dzieckiem, i to jest mój jedyny prawdziwy bół nie licząc somatycznych, bo
tylko jedno jest ważne dla człowieka - dziecko. Nie ważne czy dobre czy złe.
Ważne, że jest, a jeszcze lepiej są. Błąd największy to mieć jedno...

Data: 2009-08-04 06:37:35
Autor: Surowiec Wtorny
Czy ktos z Panstwa

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h58ea0$pq3$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Jestem wnukiem hodowcy koni dla polskiej armii przed '35.

Czarek

Data: 2009-08-04 07:23:04
Autor: Panslavista
Czy ktos z Panstwa

> [...]
> Ważne, że jest, a jeszcze lepiej są. Błąd największy to mieć jedno...

Jestem wnukiem hodowcy koni dla polskiej armii przed '35.

Hreczkosiej.

Data: 2009-08-04 07:24:42
Autor: Surowiec Wtorny
Czy ktos z Panstwa

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h58h6h$50$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

> Ważne, że jest, a jeszcze lepiej są. Błąd największy to mieć jedno...

Jestem wnukiem hodowcy koni dla polskiej armii przed '35.

   Hrubieszow

   Czarek

Data: 2009-08-04 09:10:12
Autor: Vic
Czy ktos z Panstwa
Panslavista wrote:
 Taki jeden parch, fizyczny nawiasem mĂłwiÂąc,
wbudowaÂł pompĂŞ do furtki i jego goscie przychodzÂąc do niego pracowali jak
niewolnicy na faraona...

To musial miec bardzo duzo tych gosci...

Data: 2009-08-04 10:24:13
Autor: Panslavista
Czy ktos z Panstwa

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości
Panslavista wrote:
>  Taki jeden parch, fizyczny nawiasem mówi?c,
> wbudowa3 pompe do furtki i jego goscie przychodz?c do niego pracowali
jak
> niewolnicy na faraona...

To musial miec bardzo duzo tych gosci...

Nie wiesz kto?  No tak, tak mają wykształciuchy...

Data: 2009-08-04 00:31:18
Autor: Edel
Czy ktos z Panstwa
Mieszkam na wsi
więc część prac jest typowa... Nie zbieram siana.

... i nie musisz sie chwalic - jak blizni zapierdalaja w polu - Ty donosisz na ich sasiadow. Jak przystalo na Polaka - patriote...

E.

Data: 2009-08-04 05:40:53
Autor: Panslavista
Czy ktos z Panstwa

Użytkownik "Edel" <edel@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

.. i nie musisz sie chwalic - jak blizni zapierdalaja w polu - Ty donosisz
na ich sasiadow. Jak przystalo na Polaka - patriote...

    Obrażasz mnie, bo nigdy tego nie robiłem. Nie byłem w służbach. Całe
lata serwisowałem RTV, a później pracowałem jako radiowiec na PKP.

Data: 2009-08-04 09:08:05
Autor: Vic
Czy ktos z Panstwa
Surowiec Wtorny wrote:
gdybym jeszcze mial wybor

wolalbym

mala

co-siareczke.

gLaskawy POnie

Ja pierd***... Bialoszewski zmartwychwstal?
Nieeeeeeeeeeee

Data: 2009-08-04 09:12:14
Autor: Cezary Glaz
Czy ktos z Panstwa

"Vic" <bjorgul@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h58nej$i1f$1mx1.internetia.pl...
Surowiec Wtorny wrote:
[...]

"Wszyscy chca naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrac" SJL

o mironie bialoszewskim prowadzilem sensowne rozmowy z moim jedynym

uczciwym przyjacielem (Ryszardem Balasiewiczem +'86).

z vickami nie mam ochoty o tym nawet wspominac.

ar

Data: 2009-08-04 09:44:23
Autor: Piotr
Czy ktos z Panstwa
Dnia Tue, 4 Aug 2009 09:12:14 +0200, Cezary Glaz napisał(a):

o mironie bialoszewskim prowadzilem sensowne rozmowy z moim jedynym

uczciwym przyjacielem (Ryszardem Balasiewiczem +'86).

z vickami nie mam ochoty o tym nawet wspominac.

Nie pierdol Cezary, że miałeś przyjaciela... Chyba, że przymiotnik
"uczciwy" jest tu jakimś kluczem.
Piotr

Data: 2009-08-04 09:54:29
Autor: Piotr
Czy ktos z Panstwa
Dnia Tue, 4 Aug 2009 09:50:45 +0200, Cezary Glaz napisał(a):

d(dw) = 0

gc(C)=d
Piotr

Data: 2009-08-04 10:00:31
Autor: Vic
Czy ktos z Panstwa
Piotr wrote:
d(dw) = 0

gc(C)=d

To ja dorzuce wzor na dziecko:

dziecko = pozar - zapalki

(sam to wyprowadzilem z popularnego niegdys rownania)

Data: 2009-08-04 10:23:19
Autor: Panslavista
Czy ktos z Panstwa

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
Dnia Tue, 4 Aug 2009 09:50:45 +0200, Cezary Glaz napisał(a):

> d(dw) = 0

gc(C)=d
Piotr

He..he...

Data: 2009-08-04 10:22:55
Autor: Panslavista
Czy ktos z Panstwa

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Nie pierdol Cezary, że miałeś przyjaciela... Chyba, że przymiotnik
> "uczciwy" jest tu jakimś kluczem.
> Piotr

d(dw) = 0

ar

Funkcjo(nariusz) z Piotrusia?

Data: 2009-08-04 10:27:05
Autor: Cezary Glaz
Czy ktos z Panstwa

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h58r96$72j$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Nie pierdol Cezary, że miałeś przyjaciela... Chyba, że przymiotnik

   Czy Pan jest az tak ubogi duchem, ze zadaje akurat mnie jakies bzdurne pytania

   nie raczac odniesc sie chocby jednym slowem do zadanych przeze mnie Panu

   wczesniej?

   +++

Data: 2009-08-04 10:46:37
Autor: Piotr
Czy ktos z Panstwa
Dnia Tue, 4 Aug 2009 10:22:55 +0200, Panslavista napisał(a):

Funkcjo(nariusz) z Piotrusia?

Ja jednak, mimo wszystko, prosiłbym o nie wycieranie sobie gęby
Piotrusiem.
Piotr

Data: 2009-08-04 10:25:39
Autor: Polok_prawdziwy
Czy ktos z Panstwa
Surowiec Wtorny wrote:

[...]

Natularnie tojest tak:

- wysukujes sem jakomsik Marynem, zabiros jom na spacerek w ksacki,
wyciongos "WISIEńKEM", delektujecie siem tym zpułgodziny,  a potem
molestujes jom łodzadku...

Czy ktos z Panstwa