Czy ktos z Panstwa

Data: 2009-08-03 23:18:16
Autor: Panslavista
Czy ktos z Panstwa

Użytkownik "Surowiec Wtorny" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Kup sobie program Mathematica http://www.wri.com/

Data: 2009-08-03 23:25:09
Autor: Surowiec Wtorny
Czy ktos z Panstwa

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h57kat$bhf$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "Surowiec Wtorny" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Kup sobie program Mathematica http://www.wri.com/

gdybym jeszcze mial wybor

wolalbym

mala

co-siareczke.

gLaskawy POnie

Data: 2009-08-03 23:56:15
Autor: Panslavista
Czy ktos z Panstwa

Użytkownik "Surowiec Wtorny" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

A coś w tym wstydliwego wykosić przejście żonie przez trawy? Mieszkam na wsi
więc część prac jest typowa... Nie zbieram siana.

Data: 2009-08-04 00:24:53
Autor: Surowiec Wtorny
Czy ktos z Panstwa

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h57mi4$g63$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "Surowiec Wtorny" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

A coś w tym wstydliwego wykosić przejście żonie przez trawy? Mieszkam na wsi
więc część prac jest typowa... Nie zbieram siana.

Przy Pana Wyksztalceniu/?

{klitus bajdUS}
..

CJG

Data: 2009-08-04 00:32:15
Autor: Edel
Czy ktos z Panstwa
Przy Pana Wyksztalceniu/?

Przy czym???
{klitus bajdUS - modz sie za nami..}

Pzdr
Edel

Data: 2009-08-04 05:38:58
Autor: Panslavista
Czy ktos z Panstwa

Użytkownik "Surowiec Wtorny" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    Jasne - jestem domorosły samouk, a koszenie sprawia mi przyjemność.
Szkoda, że stary kręgosłup skrzypi, bo samo koszenie to dobra rzecz -
wyszczupla... :-))))
    Uczciwa praca nie hańbi. Taki jeden parch, fizyczny nawiasem mówiąc,
wbudował pompę do furtki i jego goscie przychodząc do niego pracowali jak
niewolnicy na faraona... Taka natura parchów, sami leniwi, ale eksploatować
resztę świata - chętni.

Data: 2009-08-04 05:51:12
Autor: Surowiec Wtorny
Czy ktos z Panstwa

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h58ako$qn$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

   Z tym akurat pogodzilem sie juz dosc dawno.

   Interesuja Pana szczegoly mojej kapitulacji/ß

  c.

Data: 2009-08-04 06:33:44
Autor: Panslavista
Czy ktos z Panstwa

Użytkownik "Surowiec Wtorny" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    Każdy ma jakąś swoją własną. A mój komoputer nie jest ciekawy najazdów.
Także nie interesują mnie tacy i takie, dla których dyplom ma znaczenie
zasadnicze. Kiedyś miałem kolegę z taką przypadłością. Też nie odróżniał
wyksztalcenia od wiedzy, a tych od dyplomów. Nie raz słyszałem, jak się
puszył w mniemanologii wobec mnie. Wziąłem więc swoje dyplomy, zaniosłem do
szklarza - ramiarza, oprawiłem za szkło i wytapetowałem ścianę. Zobaczył,
zaniemówił, oklapł i więcej nie przyszedł. Straciłem kolegę, krótko
żałowałem, bo skądinąd był miły w obyciu.
    Taka jedna też chciała tej wiedzy. Zobaczyła zagracone kąty - synowie
nie do końca się wyprowadzili - podsumowała i dała dyla, niestety z
dzieckiem, i to jest mój jedyny prawdziwy bół nie licząc somatycznych, bo
tylko jedno jest ważne dla człowieka - dziecko. Nie ważne czy dobre czy złe.
Ważne, że jest, a jeszcze lepiej są. Błąd największy to mieć jedno...

Data: 2009-08-04 06:37:35
Autor: Surowiec Wtorny
Czy ktos z Panstwa

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h58ea0$pq3$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Jestem wnukiem hodowcy koni dla polskiej armii przed '35.

Czarek

Data: 2009-08-04 07:23:04
Autor: Panslavista
Czy ktos z Panstwa

> [...]
> Ważne, że jest, a jeszcze lepiej są. Błąd największy to mieć jedno...

Jestem wnukiem hodowcy koni dla polskiej armii przed '35.

Hreczkosiej.

Data: 2009-08-04 07:24:42
Autor: Surowiec Wtorny
Czy ktos z Panstwa

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h58h6h$50$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

> Ważne, że jest, a jeszcze lepiej są. Błąd największy to mieć jedno...

Jestem wnukiem hodowcy koni dla polskiej armii przed '35.

   Hrubieszow

   Czarek

Data: 2009-08-04 09:10:12
Autor: Vic
Czy ktos z Panstwa
Panslavista wrote:
 Taki jeden parch, fizyczny nawiasem mĂłwiÂąc,
wbudowaÂł pompĂŞ do furtki i jego goscie przychodzÂąc do niego pracowali jak
niewolnicy na faraona...

To musial miec bardzo duzo tych gosci...

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-04 10:24:13
Autor: Panslavista
Czy ktos z Panstwa

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości
Panslavista wrote:
>  Taki jeden parch, fizyczny nawiasem mówi?c,
> wbudowa3 pompe do furtki i jego goscie przychodz?c do niego pracowali
jak
> niewolnicy na faraona...

To musial miec bardzo duzo tych gosci...

Nie wiesz kto?  No tak, tak mają wykształciuchy...

Data: 2009-08-04 00:31:18
Autor: Edel
Czy ktos z Panstwa
Mieszkam na wsi
więc część prac jest typowa... Nie zbieram siana.

... i nie musisz sie chwalic - jak blizni zapierdalaja w polu - Ty donosisz na ich sasiadow. Jak przystalo na Polaka - patriote...

E.

Data: 2009-08-04 05:40:53
Autor: Panslavista
Czy ktos z Panstwa

Użytkownik "Edel" <edel@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

.. i nie musisz sie chwalic - jak blizni zapierdalaja w polu - Ty donosisz
na ich sasiadow. Jak przystalo na Polaka - patriote...

    Obrażasz mnie, bo nigdy tego nie robiłem. Nie byłem w służbach. Całe
lata serwisowałem RTV, a później pracowałem jako radiowiec na PKP.

Data: 2009-08-04 09:08:05
Autor: Vic
Czy ktos z Panstwa
Surowiec Wtorny wrote:
gdybym jeszcze mial wybor

wolalbym

mala

co-siareczke.

gLaskawy POnie

Ja pierd***... Bialoszewski zmartwychwstal?
Nieeeeeeeeeeee

Data: 2009-08-04 09:12:14
Autor: Cezary Glaz
Czy ktos z Panstwa

"Vic" <bjorgul@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h58nej$i1f$1mx1.internetia.pl...
Surowiec Wtorny wrote:
[...]

"Wszyscy chca naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrac" SJL

o mironie bialoszewskim prowadzilem sensowne rozmowy z moim jedynym

uczciwym przyjacielem (Ryszardem Balasiewiczem +'86).

z vickami nie mam ochoty o tym nawet wspominac.

ar

Data: 2009-08-04 09:44:23
Autor: Piotr
Czy ktos z Panstwa
Dnia Tue, 4 Aug 2009 09:12:14 +0200, Cezary Glaz napisał(a):

o mironie bialoszewskim prowadzilem sensowne rozmowy z moim jedynym

uczciwym przyjacielem (Ryszardem Balasiewiczem +'86).

z vickami nie mam ochoty o tym nawet wspominac.

Nie pierdol Cezary, że miałeś przyjaciela... Chyba, że przymiotnik
"uczciwy" jest tu jakimś kluczem.
Piotr

Data: 2009-08-04 09:54:29
Autor: Piotr
Czy ktos z Panstwa
Dnia Tue, 4 Aug 2009 09:50:45 +0200, Cezary Glaz napisał(a):

d(dw) = 0

gc(C)=d
Piotr

Data: 2009-08-04 10:00:31
Autor: Vic
Czy ktos z Panstwa
Piotr wrote:
d(dw) = 0

gc(C)=d

To ja dorzuce wzor na dziecko:

dziecko = pozar - zapalki

(sam to wyprowadzilem z popularnego niegdys rownania)

Data: 2009-08-04 10:23:19
Autor: Panslavista
Czy ktos z Panstwa

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
Dnia Tue, 4 Aug 2009 09:50:45 +0200, Cezary Glaz napisał(a):

> d(dw) = 0

gc(C)=d
Piotr

He..he...

Data: 2009-08-04 10:22:55
Autor: Panslavista
Czy ktos z Panstwa

Użytkownik "Cezary Glaz" <cezary.glaz@chello.at> napisał w wiadomości

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Nie pierdol Cezary, że miałeś przyjaciela... Chyba, że przymiotnik
> "uczciwy" jest tu jakimś kluczem.
> Piotr

d(dw) = 0

ar

Funkcjo(nariusz) z Piotrusia?

Data: 2009-08-04 10:27:05
Autor: Cezary Glaz
Czy ktos z Panstwa

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h58r96$72j$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Nie pierdol Cezary, że miałeś przyjaciela... Chyba, że przymiotnik

   Czy Pan jest az tak ubogi duchem, ze zadaje akurat mnie jakies bzdurne pytania

   nie raczac odniesc sie chocby jednym slowem do zadanych przeze mnie Panu

   wczesniej?

   +++

Data: 2009-08-04 10:46:37
Autor: Piotr
Czy ktos z Panstwa
Dnia Tue, 4 Aug 2009 10:22:55 +0200, Panslavista napisał(a):

Funkcjo(nariusz) z Piotrusia?

Ja jednak, mimo wszystko, prosiłbym o nie wycieranie sobie gęby
Piotrusiem.
Piotr

Czy ktos z Panstwa