Czy ktoś z Was chciałby się przyłączyć do proj ektu Odbiurokratyzowanie gospodarki?

Data: 2009-09-16 08:47:14
Autor: Free M
Czy ktoś z Was chciałby się przyłączyć do proj ektu Odbiurokratyzowanie gospodarki?
Witam!

Adres to: http://og.coto.net.pl/
Z chęcią opublikuję również bardziej ambitne opracowania niż moje
newsy.

Admin Maciej, http://og.coto.net.pl/

Data: 2009-09-16 18:38:54
Autor: konserwator

Użytkownik "Free M" <marketcreatorpl@gmail.com> napisał w wiadomości news:6c383276-48be-431a-839b-fa3ef04ec360r33g2000vbp.googlegroups.com...
Witam!

Adres to: http://og.coto.net.pl/
Z chęcią opublikuję również bardziej ambitne opracowania niż moje
newsy.

na pewno Hesk sie przylaczy!
on jest przeciwnikiem biurokracji i zwalcza ja powolujac urzedy do zwalczania biurokracji!

Czy ktoś z Was chciałby się przyłączyć do proj ektu Odbiurokratyzowanie gospodarki?