Czy ktoś z Was ma doświadczenia z rejestracją baz y danych w GIODO ?

Data: 2009-12-06 03:12:01
Autor: Pawel
Czy ktoś z Was ma doświadczenia z rejestracją baz y danych w GIODO ?
Witam!

Interesuje mnie dokładnie jak to jest z rejestracją bazy danych w
GIODO. Dokładnie chodzi o serwis z ogłoszeniami w internecie, dane
jakie są umieszczane w bazie to email, imię, nazwisko, telefon, adres,
kod pocztowy, miejscowość, nip dla osób prywatnych/firm a nawet adres
ip, dane o przeglądarce - dla celów serwera reklamowego.

Jak ciężko jest opracować politykę bezpieczeństwa ?
Jak ciężko jest opracować instrukcję zarządzania systemem
informatycznym ?
Czy taki serwis ogłoszeniowy musi przejść prze jakiś audyt ?
Jakie są koszty ?

Podsiadam serwer wirtualny w renomowanej firmie w Polsce, która daje
możliwość ochrony danych osobowych. Ta firma wysłała mi instrukcje
potrzebne do rejestracji bazy danych oraz pracownik tej firmy
uprzedził mnie, że to nie wszystko co jest potrzebne do rejestracji.

Czy ktoś z Was ma doświadczenia z rejestracją baz y danych w GIODO ?