Czy ktoś zna ten film ?

Data: 2009-07-26 22:44:56
Autor: GR
Czy ktoś zna ten film ?
Witam

Mam problem z identyfikacją filmu.
Oto kilka szczegółów, które wypłynęły zza kurtyny mej niepamięci.

Film azjatycki, bardzo możliwe że południowokoreański. Znaleziony przez kolegę ( który teraz się wypiera, że coś takiego w ogóle kiedykolwiek miał ) zainspirowanego wtedy Oldboy'em. Aktor grający główną rolę podobny do Min-sik Choi ( ale może mi się tylko tak wydaje teraz ).

Z fabuły pamiętam niewiele, więcej było rozmów podczas spotkania niż rzeczywistego oglądania ale spróbuje parę kąsków podrzucić.

Główny bohater zjawia się w mieście i wynajmuje pokój, trochę ćwiczy sztuki walki ale bardziej siedzi w pokoju i pali. Od czasu do czasu komuś wleje.
Drugi bohater, młody chłopak, który jest ciągle nękany przez jakąś bandę ( w szkole i poza nią ) podgląda głównego bohatera i zaczyna namawiać go by wziął go na ucznia. koniec końców udaje mu się.

Końcowa scena to nóż wbity w plecy głównego bohatera. Może się tragicznie mylę ale mam wrażenie, że jego imię brzmiało liść. Oczywiście napisy mogły być niedorobione i stąd mój bład, a może to po prostu nie ten film. :)

Dzięki z góry za wszelkie próby naprowadzenia na tytuł. :)

Pozdrawiam
GR

Data: 2009-07-26 23:08:17
Autor: Quentin
Czy ktoś zna ten film ?

Użytkownik "GR" <gr_s@poczta.skasujjj.wp.pl> napisał:
Dzięki z góry za wszelkie próby naprowadzenia na tytuł. :)

Kiepski "Art of Fighting"
http://www.imdb.com/title/tt0496853/

Data: 2009-07-27 00:52:36
Autor: GR
Czy ktoś zna ten film ?

Użytkownik "Quentin" <quentiin@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał:>

Kiepski "Art of Fighting"
http://www.imdb.com/title/tt0496853/

Dzięki.
Musisz mieć sporą wiedzę bo trochę namieszałem. :-)
Faktycznie kiepski.

GR

Czy ktoś zna ten film ?