Czy ktoś zna ten samochód lub firmę sprzedającą

Data: 2012-11-22 11:42:26
Autor: photobank
Czy ktoś zna ten samochód lub firmę sprzedającą
http://lakpolkatowice.otomoto.pl/mitsubishi-colt-automat-C24911247.html

Niestety trochę daleko mam do nich ale mi sie podoba.
Jakby był OK chętnie bym kupił, ale jeżdżenie 100 km dla pooglądania
to trochę dużo.
Jeśli ktoś miał wcześniej kontakt z ta firma lub samochodem będę wdzięczny za wszelkie info. Jesli pozytywne to zmobilizuje mnie to aby jechac przyjrzezc się bliżej.
pozdr.

Data: 2012-11-22 22:28:03
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik <photobank@op.pl> napisał w wiadomości news:c5d47c15-5859-4ab2-82e4-eed065bb9afdgooglegroups.com...
http://lakpolkatowice.otomoto.pl/mitsubishi-colt-automat-C24911247.html

A jesteś pewien, że chcesz właśnie ten model? Jeździłem zastępczym coltem jeden dzień i było straszliwie głośno (z zewnątrz i z powodu trzeszczenia) a drążek działał jakby tkwił w wiadrze gwoździ. Wiadomo, że takie auto ma codziennie innego kierowce, więc może to nie jest miarodajne, ale ja byłem rozczarowany. No i tylne siedzenie - siedzisko to deska z ok. 1,5 cm gąbki, jeżeli nie planujesz nikogo wozić, to mało istotne. Spalanie znośne, przyspieszenie również, baardzo plastikowo w środku. Rejestrację ma krakowską, ale w N. Sączu, N. Targu, Limanowej, Gorlicach itp. takie własnie jeżdżą jako nauka jazdy (nie wiem, co jest najczęściej spotykaną eLką w Krakowie).

--
Yogi(n)

Data: 2012-11-22 13:39:01
Autor: photobank
Czy ktoś zna ten samochód lub firmę sprzedającą

A jeste� pewien, �e chcesz w�a�nie ten model? Je�dzi�em zast�pczym

To ma byc trzecie auto w domu, takie na wyjazdy do miasta i sklepu w jedna lub dwie osoby. Zresztą gusta to trudny temat :)

Data: 2012-11-22 22:43:43
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik <photobank@op.pl> napisał w wiadomości news:c63c88ac-348d-4563-b092-336dd388424fgooglegroups.com...

A jeste� pewien, �e chcesz w�a�nie ten model? Je�dzi�em zast�pczym

To ma byc trzecie auto w domu, takie na wyjazdy do miasta i sklepu w jedna lub dwie osoby.
Zresztą gusta to trudny temat :)

Nie no, jasne, nie ma żadnego interesu, żeby Cię zniechęcać, chcę raczej przestrzec przed rozczarowaniem. Ale do zastosowania "zakupowego" z pewnością się będzie nadawać ;-)
Pamiętaj, żeby sprawdzić prawą stronę,tj pod nogami pasażera, czy nie ma widocznych śladów pododatkowych pedałach, może też być widać ślady po dodatkowych lusterkach.

--
Yogi(n)

Data: 2012-11-23 00:00:54
Autor: Bydlę
On 2012-11-22 19:42:26 +0000, photobank@op.pl said:

http://lakpolkatowice.otomoto.pl/mitsubishi-colt-automat-C24911247.html

Niestety trochę daleko mam do nich ale mi sie podoba.

"samochod w stanie idealnym jak nowy(...)w samochodzie pomalowana zostala maska,blotnik pp,oraz zderzak przedni,reszta elementow fabryczny lakier,podluznice nie byly naprawiane"

A tak precyzyjnie podoba ci się bardziej to, że stan idealny, czy że to, że nie wszystko zostało naprawione po dzwonie?
;-)

--
Bydlę

Data: 2012-11-23 00:08:22
Autor: venioo@interia.pl
W dniu 2012-11-23 00:00, Bydlę pisze:
On 2012-11-22 19:42:26 +0000, photobank@op.pl said:

[...]

Przynajmniej napisane, ze po dzwonie, a nie "igła, kosa, od dziadka co do kościoła"

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-11-23 13:56:29
Autor: Bydlę

On 2012-11-22 19:42:26 +0000, photobank@op.pl said:

[...]

Właśnie jest tak napisane.
Jeśli nie oszust, to debil.
A z takimi nie robi się interesów...
;>

--
Bydlę

Data: 2012-11-23 21:29:28
Autor: venioo@interia.pl
W dniu 2012-11-23 13:56, Bydlę pisze:

[...]

Ale nie ma nigdzie dresiarskich okreslen "igla, kosa, od dziadka", w dodatku samochod jest jeszcze na gwarancji i byl serwisowany w ASO, co przy tym przebiegu latwo sprawdzic - wiec jak dla mnie bez znaczenia, ze pare elementow bylo wymienione.
--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-11-24 13:37:48
Autor: Bydlę
On 2012-11-23 20:29:28 +0000, "venioo@interia.pl" <venioo@interia.pl> said:

[...]

Jest stan idealny.
Z dopiskiem, że nie wszystko zostało naprawione.
Nie widzisz w tym żadnego konfliktu określeń?

 w dodatku samochod jest jeszcze na gwarancji

Gwarancja to zobowiązanie do naprawienia niektórych uszkodzeń.
Nic więcej...

i byl serwisowany w ASO

Tak, magia opisu.
Czyli brak "dziadka" ma taką samą moc jak ASO.
Te same magiczne zaklęcia.
Dodajmy jeszcze: "w środku było niepalone".
;-)

, co przy tym przebiegu latwo sprawdzic - wiec jak dla mnie bez znaczenia, ze pare elementow bylo wymienione.

Ale nie to jest probleme, a to, że sprzedający plącze się w zeznaniach.
Więc nie można mu wierzyć.
(to jest problem logiczny, nie techniczny)

--
Bydlę

Data: 2012-11-24 21:59:14
Autor: venioo@interia.pl
W dniu 2012-11-24 13:37, Bydlę pisze:
On 2012-11-23 20:29:28 +0000, "venioo@interia.pl" <venioo@interia.pl> said:

[...]

Tu na pierwszy rzut oka widać nieprecyzyjne wysławianie się sprzedającego - zdarza się. Na pewno chodziło mu o to, że podłużnice nie były naprawiane, bo nie były uszkodzone, a nie fakt nienaprawionej podłużnicy wymagającej naprawy.

 w dodatku samochod jest jeszcze na gwarancji

Gwarancja to zobowiązanie do naprawienia niektórych uszkodzeń.
Nic więcej...

Ale lepiej je naprawiać na koszt ASO niż swój, nes pa? :)

[...]

Jaka magia opisu? Myslisz, ze przy przebiegu 25000km ktos by rezygnowal z ASO, jak ma w ramach gwarancji pewnie prawie darmo wymiany wszystkiego?

[...]

Problemem jest nieidealna polszczyzna sprzedajacego, i brak dobrej woli czytajacego :)

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-11-24 14:52:20
Autor: Arbiter

Użytkownik <venioo@interia.pl> napisał w wiadomości news:50afdca8$1news.home.net.pl...

dodatku samochod jest jeszcze na gwarancji i byl serwisowany w ASO, co

Jest w okresie fwarancji, co nie znaczy ze gwarancja działa - ze względu na dzwonka.

Data: 2012-11-24 21:59:58
Autor: venioo@interia.pl
W dniu 2012-11-24 14:52, Arbiter pisze:
[...]

Jezeli "dzwonka" naprawiali w ASO (a przeciez mozna to sprawdzic) to dziala. Wiec nie czepialbym sie sprzedajacego.

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-11-24 23:12:34
Autor: Arbiter

Użytkownik <venioo@interia.pl> napisał w wiadomości news:50b1354d$1news.home.net.pl...

Jezeli "dzwonka" naprawiali w ASO (a przeciez mozna to sprawdzic) to dziala. Wiec nie czepialbym sie sprzedajacego.

ta, na pewno. lakiernik gdyby był ASO to chyba by napisał?? Poza tym chyba za bardzo ufasz mechanikom samochodowym/lakierniką

Kupił grata, naprawił u siebie i goni parcha.
Jeśli naprawa samochodu była by opłacalna to zrobiłoby ASO i właściciel by jeździł.

Samochod musiał trafić na licytację, bo skąd by go blacharz miał

Data: 2012-11-23 00:47:55
Autor: photobank
On 2012-11-22 19:42:26 +0000, photobank@op.pl said:

> [...]

A tak precyzyjnie podoba ci się bardziej to, że stan idealny, czy że to, że nie wszystko zostało naprawione po dzwonie?

Może inaczej, wszystkie auta mam w automacie :) tu niestety jest mały wybór, automat , max 390 cm, 3 drzwiowy i silnik minimum 1200. Ofert w tym segmencie jak na lekarstwo :(

Data: 2012-11-23 11:40:41
Autor: Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal
On 2012-11-22 19:42:26 +0000, photobank@op.pl said:

Może inaczej, wszystkie auta mam w automacie :) tu niestety jest mały wybór, automat , max 390 >cm, 3 drzwiowy i silnik minimum 1200. Ofert w tym segmencie jak na lekarstwo :(

Szukaj skutera z dużym silnikiem.

--
Miranda

Data: 2012-11-23 13:58:47
Autor: Bydlę
On 2012-11-23 08:47:55 +0000, photobank@op.pl said:

Ofert w tym
 segmencie jak na lekarstwo :(

Cierp ciało, skoroś chciało.
:-)

--
Bydlę

Data: 2012-11-23 07:45:48
Autor: dddddd
On 2012-11-22 19:42:26 +0000, photobank@op.pl said:

http://lakpolkatowice.otomoto.pl/mitsubishi-colt-automat-C24911247.html

Niestety trochę daleko mam do nich ale mi sie podoba.

100km oglądać samochód za 27000zł? ja jeździłem dalej szukając auta ponad połowę tańszego, 100km to bym się nie wybrał chyba tylko po auto do 2000zł...

"samochod w stanie idealnym jak nowy(...)w samochodzie pomalowana
zostala maska,blotnik pp,oraz zderzak przedni,reszta elementow fabryczny
lakier,podluznice nie byly naprawiane"

no straszny dzwon, maska zderzak i błotnik, faktycznie mógł mieć i 40km/h przy stłuczce (wiem bo sam mam auto z delikatnie zagiętą maską i zderzakiem, błotnik nie dostał bo stuknąłem centralnie przodem, reszta elementów cała - a stłuczka była po hamowaniu z 40km/h czyli pewnie przy max 20km/h - a też te elementy dla estety kwalifikowały by się do wymiany i malowania...

--
Pozdr
Lukasz

Data: 2012-11-23 13:57:10
Autor: Bydlę

On 2012-11-22 19:42:26 +0000, photobank@op.pl said:

[...]

no straszny dzwon

Nowe auta też są wszystkie po dzwonach?
Myślisz czasami?

--
Bydlę

Data: 2012-11-23 19:01:49
Autor: dddddd
W dniu 2012-11-23 13:57, Bydlę pisze:
[...]

zdarza się...

Myślisz czasami?

w przeciwieństwie do ciebie tak

Lukaz

Data: 2012-11-24 13:35:01
Autor: Bydlę
On 2012-11-23 18:01:49 +0000, dddddd <nieprawidlowyadresemail@wp.pl> said:

[...]

OK, czyli wg ciebie nowe auto oznacza używane, a stan idealny oznacza, że naprawiane, więc RÓŻNE od nowego w stanie idealnym.
NApisz coś jeszcze, że podobno potrafiusz myśleć.
;>>>
--
Bydlę

Data: 2012-11-25 09:04:56
Autor: dddddd
W dniu 2012-11-24 13:35, Bydlę pisze:
Nowe auta też są wszystkie po dzwonach?

zdarza się...

OK, czyli wg ciebie nowe auto oznacza używane,

to twoja logika, ja napisałem że auta z salonu zdarzają się po stłuczce

a stan idealny oznacza,
że naprawiane,

jeżeli nowy może oznaczać po stłuczce (przynajmniej w naszym kraju, ale pewnie nie tylko) to stan "jak nowy" może oznaczać po stłuczce

NApisz coś jeszcze, że podobno potrafiusz myśleć.

nie ośmieszaj się już

Lukasz

Data: 2012-11-23 03:20:15
Autor: sprzedamcolta
Czy ktoś zna ten samochód lub firmę sprzedającą
Czegoś tu nie rozumiem. Cena wysoka a auto ewidentnie wypadkowe (co wynika z opisu). Co jest takiego przyciągającego w tym ogłoszeniu?
Proszę o kontakt na priva, ja aktualnie myślę nad sprzedażą mego Colta - jest na pewno bezwypadkowy i mam go od nowości. Tym niemniej jest to rocznik 2009 i skrzynia ręczna.

Data: 2012-11-23 18:03:11
Autor: John Kołalsky
Czy ktoś zna ten samochód lub firmę sprzedającą

Użytkownik <photobank@op.pl>

[...]

To raczej porządny warsztat blacharsko-lakierniczy.

Data: 2012-11-24 10:01:18
Autor: Arbiter
[...]

Prawdopodobnie warsztat wylicytował od ubezpieczalni auto po szkodzie całkowitej, zreperował i sprzedaje.

Czy ktoś zna ten samochód lub firmę sprzedającą