Czy ktoś zna ten samochód lub firmę sprzedającą

Data: 2012-11-23 03:20:15
Autor: sprzedamcolta
Czy ktoś zna ten samochód lub firmę sprzedającą
Czegoś tu nie rozumiem. Cena wysoka a auto ewidentnie wypadkowe (co wynika z opisu). Co jest takiego przyciągającego w tym ogłoszeniu?
Proszę o kontakt na priva, ja aktualnie myślę nad sprzedażą mego Colta - jest na pewno bezwypadkowy i mam go od nowości. Tym niemniej jest to rocznik 2009 i skrzynia ręczna.

Czy ktoś zna ten samochód lub firmę sprzedającą