Czy ktoś zna ten samochód lub firmę sprzedającą

Data: 2012-11-23 18:03:11
Autor: John Kołalsky
Czy ktoś zna ten samochód lub firmę sprzedającą

Użytkownik <photobank@op.pl>

http://lakpolkatowice.otomoto.pl/mitsubishi-colt-automat-C24911247.html

Niestety trochę daleko mam do nich ale mi sie podoba.
Jakby był OK chętnie bym kupił, ale jeżdżenie 100 km dla pooglądania
to trochę dużo.
Jeśli ktoś miał wcześniej kontakt z ta firma lub samochodem będę wdzięczny za wszelkie info. Jesli pozytywne to zmobilizuje mnie to aby jechac przyjrzezc się bliżej.
--
To raczej porządny warsztat blacharsko-lakierniczy.

Czy ktoś zna ten samochód lub firmę sprzedającą