Czy ktośwywoływał Kodak TP w Atomalu?

Data: 2009-03-27 19:18:29
Autor: Fereby
Czy ktośwywoływał Kodak TP w Atomalu?
Nabyłem jakiś czas temu pewną ilość błony Kodak Technical Pan, którą mam zamiar naświetlić EI 6-25, przy w miarę normalnym gradiencie średnim (np. 0.6). Co prawdą dysponuję czasami dla Xtola, ale miałem zamiar wywołać w tym który posiadam coś innego, więc zdecydowałem że wywołam TP w A-49. Oczywista zawszę mogę naświetlić próbkę i poddać ją obróbce, ale wygodniej byłoby przedtem znać choćby przybliżony przedział czasów. Niestety, w internecie zwyczajowo panuje w tej dziedzinie rozbieżność - zaleca się by traktować błonę jak błony reprodukcyjne Orwo, Maco TP64c, etc. Czy ktoś z grupy próbował wywoływać Kodak TP w A49, a jeśli tak, to przy jakich parametrach obróbki? Fereby --

Czy ktośwywoływał Kodak TP w Atomalu?