Czy kukła TEGO żyda podlega też ochronie prawnej? ["Sąd nad Judaszem" Pruchnik]

Data: 2019-04-21 18:42:35
Autor: A. Filip
Czy kukła TEGO żyda podlega też ochronie prawnej? ["Sąd nad Judaszem" Pruchnik]
https://rzeszow.onet.pl/sad-nad-judaszem-w-pruchniku-mieszkancy-spalili-kukle-zyda/eb45r82
 dzisiaj 15:02 ;
Pruchnik po kilku latach przerwy powrócił do wielkanocnej tradycji
"sądu nad Judaszem". W Wielki Piątek ulicami miasta została
przeciągnięta kukła pejsatego mężczyzny, okładana kijami przez dzieci
i dorosłych. Na koniec została spalona i wrzucona do rzeki - informuje
"Express Jarosławski". [...]
"Sąd nad Judaszem" nie odbywał się bowiem po raz pierwszy. Jest to
opisana już w XVIII wieku tradycja, niegdyś rozpowszechniona, obecnie
kultywowana już tylko w okolicach Pruchnika. W tym roku odbyła się po
raz pierwszy po kilku latach przerwy - informuje "Express
Jarosławski". [...]
--
A. Filip

Data: 2019-04-21 19:27:03
Autor: Sonn
W dniu 2019-04-21 o 18:42, A. Filip pisze:
[...]

Idź już stąd debilny miłośniku pażdzierzy weszpolskiej i nazioli.

--
Sonn

Data: 2019-04-21 19:47:53
Autor: Animka
[...]

Szkoda, że uczą dzieci bandytyzmu i  żeby jeszcze dzieci musiały bić. Niezaleznie czy to kukła Żyda czy innego, czy psa.

--
animka

Data: 2019-04-21 20:43:21
Autor: A. Filip
Animka <animka.tonie.ja@wp.pl> pisze:
[...]

A pod które paragrafy to podciągasz?

--
A. Filip

Data: 2019-04-21 20:49:12
Autor: u2
W dniu 21.04.2019 o 20:43, A. Filip pisze:
Szkoda, że uczą dzieci bandytyzmu i  żeby jeszcze dzieci musiały
bić. Niezaleznie czy to kukła Żyda czy innego, czy psa.

A pod które paragrafy to podciągasz?

może zagrożenie pożarowe ?:)

ewentualnie nienawiść wyssana z polskim mlekiem:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-21 21:37:52
Autor: Animka
W dniu 2019-04-21 o 20:43, A. Filip pisze:
[...]

Nie jestem sędzią, żeby musieć znać paragrafy.

--
animka

Data: 2019-04-21 20:12:55
Autor: u2
W dniu 21.04.2019 o 18:42, A. Filip pisze:
[...]

rok temu w Rosji spalili kościół katolicki na niby, w tym roku we Francji katedra katolicka rzeczywiście spłonęła:)

https://www.youtube.com/watch?v=TtLackMSeiY

"tam gdzie palą książki, zaraz będą palić ludzi" Heinrich Heine

--
George Orwell :

Data: 2019-04-22 11:14:21
Autor: A. Filip
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> pisze:
[...]

A w ramach "twórczych interpretacji" które powinny być inspiracją dla
każdego prawnika [choć niekoniecznie do wykorzystania ;-) ] :

https://twitter.com/Matka_Kurka/status/1120024876738387970
Stara polska tradycja. Polacy pałują szmalcownika, który wydał Żyda na
śmierć.
11:01 AM - 21 Apr 2019

--
A. Filip

Data: 2019-04-22 11:48:40
Autor: u2
W dniu 22.04.2019 o 11:14, A. Filip pisze:
Stara polska tradycja. Polacy pałują szmalcownika, który wydał Żyda na
śmierć.

bzdura, szmalcowników nie pałowano, tylko wykonywano na nich wyroki śmierci w imieniu państwa podziemnego:))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-22 11:54:00
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 22.04.2019 o 11:14, A. Filip pisze:
[...]
[...]

A podasz ILE wyroków wykonano?  Bo inaczej "opcja Izraelska" w Polsce
zasugeruje+ wersje o "wszystkich dwóch wykonanych wyrokach śmierci".

--
A. Filip

Data: 2019-04-22 12:42:52
Autor: u2
W dniu 22.04.2019 o 11:54, A. Filip pisze:
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

no naprawdę, wy żydy chcecie, aby wszystko wam gojce wyłożyli na złotej tacy:)))))))))))

a naści jak powiedział onegdaj Kmicic w Częstochowie:))))))))))

https://opinie.wp.pl/polska-karzaca-wyroki-podziemnych-sadow-na-zdrajcow-i-szmalcownikow-6126040316507777a

Polska karząca - wyroki podziemnych sądów na zdrajców i szmalcowników

Konfidenci gestapo, szmalcownicy, donosiciele i oprawcy w czasie niemieckiej okupacji nie mogli spać spokojnie. Polowali na nich egzekutorzy z Armii Krajowej. Wykonali ponad 3,5 tys. wyroków śmierci.

[...]

--
George Orwell :

Czy kukła TEGO żyda podlega też ochronie prawnej? ["Sąd nad Judaszem" Pruchnik]