Czy kupić dom z wilgotnymi ścianami w piwnicy?

Data: 2010-07-13 22:38:56
Autor: Przemolo
Czy kupić dom z wilgotnymi ścianami w piwnicy?
Kilka dodatkowych uwag:
Farba i fragmenty tynku są wilgotne na wybranych obszarach od podłogi do mniej-więcej poziomu gruntu.
W piwnicy jest ściana wewnętrzna dzieląca 2 pomieszczenia i ona też jest od podłogi jakieś kilkadziesiąt cm w górę zawilgocona - czyżby to efekt kiepskiej izolacji poziomej?
Ponoć taki efekt jest głównie po większych opadach, a potem sukcesywnie to schnie.
Na podłodze położono wykładzinę, gdy pod nią zajrzałem, wody nie było ale wilgoć wyczuwałem.

Czy kupić dom z wilgotnymi ścianami w piwnicy?