[Mocny OT] Czy kupie taka nakretke na kran w kazdym markecie budowlanym?

Data: 2011-05-14 00:04:05
Autor: Michał Gut
[Mocny OT] Czy kupie taka nakretke na kran w kazdym markecie budowlanym?
zmierz gwint (po wewnetrznej) i po prostu kup nakretke w dziale ze srubami. tylko podkladke wez do tego stosowna:)

Data: 2011-05-14 10:25:21
Autor: Andy Niwiński

"Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:iqk9sj$ufc$1portraits.wsisiz.edu.pl...
zmierz gwint (po wewnetrznej) i po prostu kup nakretke w dziale ze srubami. tylko podkladke wez do tego stosowna:)

Pokaż mi dział ze śrubami posiadający tej wielkości nakrętki. Przecież napisał, że to nakrętka mocująca baterię na umywalce....

Data: 2011-05-14 11:12:06
Autor: Michał Gut
[Mocny OT] Czy kupie taka nakretke na kran w kazdym markecie budowlanym?
Pokaż mi dział ze śrubami posiadający tej wielkości nakrętki. Przecież napisał, że to nakrętka mocująca baterię na umywalce....
faktem jest ze nie biegalem w leroycu za takimi srubami. no to zawsze moze tam zgarnac inna baterie na tymczas. chincizna bedzie tania

[Mocny OT] Czy kupie taka nakretke na kran w kazdym markecie budowlanym?