Czy kupili¶cie już żarówki na zapas?

Data: 2009-08-23 12:16:37
Autor: Antenka
Czy kupili¶cie już żarówki na zapas?
On 23 Sie, 20:28, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:
Czy kupili¶cie już żarówki na zapas?

matador.

Jutro lęcę do sklepu! To pocz±tek unijnego terroru ufff...ciekawe do
czego wkrótce mnie zmusz±...Pewnie do wymiany cegieł w domu...

Antenka

Data: 2009-08-23 16:16:41
Autor: Bruner

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:a6ebffe5-f2c6-4054-b661-

Jutro lęcę do sklepu! To pocz±tek unijnego terroru ufff...ciekawe do
czego wkrótce mnie zmusz±...Pewnie do wymiany cegieł w domu...

Antenka

do urodzenia pieciorga dzieci, populacja w EU spada

Data: 2009-08-23 22:49:46
Autor: Aron
Czy kupili¶cie już żarówki na zapas?
nikt nikogo nie zmusza do zycia i mieszkania w UE. Rydzyk nikomu
paszportu nie zabral. W kazdej chwili mozna wyemigrowac do Rosji, na
Bialorus, na Kube czy gdzie tam wola jezeli komus UE i jej zarowki sie
nie podobaja.

aron

Data: 2009-08-23 22:16:18
Autor: matador
Antenka pisze:
[...]

Spoko, na miejscowym bazarku kupisz u Białorusinów za 10 zł/ szt.
He, he  ;-)

matador.

Czy kupili¶cie już żarówki na zapas?