Czy kurier moze zignorowac zakaz ruchu

Data: 2015-05-04 22:27:50
Autor: Pawel O'Pajak
Czy kurier moze zignorowac zakaz ruchu
Powitanko,

1. Czy kurier mógł legalnie zignorować zakaz?

Jesli byl bezdomnym, to nie. Zakladam jednak, ze mieszkancem byl, wiec mial prawo wjechac. Nigdzie nie bylo napisane, czego mieszkancow to nie dotyczy. W kazdym razie dziad, ktory mi grozil, ze wezwie policje, albo tego nie zrobil, albo co bardziej prawdopodobne zostal przez te instytucje olany sikiem perlisto-panoramicznym.

2. Czy zmiana tabliczki cos by zmieniła?

Pewnie tak, choc ja bym tez pomyslal nad zmiana firmy kurierskiej.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2015-05-07 22:39:56
Autor: Pszemol
"Pawel O'Pajak" <opajak1@gazeta.pl> wrote in message news:mi8km9$jd6$1srv.chmurka.net...
Pewnie tak, choc ja bym tez pomyslal nad zmiana firmy kurierskiej.

Niezawsze masz wpływ jakiej firmy kurierskiej używa sprzedawca.

Data: 2015-05-07 23:54:00
Autor: przemek.jedrzejczak
Czy kurier moze zignorowac zakaz ruchu
-- Niezawsze masz wpływ jakiej firmy kurierskiej używa sprzedawca.

prawda, dlatego jak widze ze dostawa KEX-em to za pobraniem :-) P.

Czy kurier moze zignorowac zakaz ruchu