Czy leci z nami pilot?

Data: 2020-05-11 02:40:47
Autor: Bruno Brunowski
Czy leci z nami pilot?
B! Naczelnik S! najwyraźniej nie ogarnia co się dzieje:
"Gdy kilka dni temu rozmawiałem z przedstawicielem obozu władzy, ten bronił Jarosława Kaczyńskiego, przekonując, że prezes nie zdawał sobie sprawy, iż nie da się przeprowadzić wyborów 10 maja. Usłużni politycy z jego otoczenia zapewniali go, że jest to zadanie wykonalne, a kto twierdził, że jest inaczej, był albo z opozycji, albo wykazywał się brakiem lojalności. Dopiero kiedy szef PiS pojął, że sytuacja jest znacznie trudniejsza, zgodził się na ustępstwa wobec Gowina. Sęk w tym, że to tłumaczenie pogrąża Jarosława Kaczyńskiego. Wyłania się z niego obraz człowieka oderwanego od rzeczywistości, podejmującego kluczowe decyzje na podstawie informacji dostarczanych mu przez partyjnych potakiwaczy.. Człowieka, którego łatwo do czegoś przekonać w środę, a w sobotę namówić do czegoś przeciwnego. To niebezpieczna sytuacja, bo oznaczałoby to, że osoba, która podejmuje najważniejsze decyzje dla państwa i obywateli, jest zupełnie nieprzewidywalna."
https://www.rp.pl/Komentarze/200519959-Michal-Szuldrzynski-Prezes-zapedzil-sie-w-kozi-rog.html

Lata precyzyjnej selekcji i otaczanie się wazeliniarskimi miernotami najwyraźniej procentują.

--
Bruno

Data: 2020-05-11 03:04:17
Autor: Bruno Brunowski
Czy leci z nami pilot?
W dniu poniedziałek, 11 maja 2020 11:56:55 UTC+2 użytkownik Sylvio Balconetti napisał:
Am 11.05.20 um 11:40 schrieb Bruno Brunowski:
> [...]
> Procentuja rowniez notowaniami w sondazach. Czy te prawie 40% badanych (zalozywszy, ze sondazownia nie miesci sie na Nowogrodzkiej) to dzieci czlonkow orkiestry z "Titanica"?

"

"Okazuje się, że 40% Polaków nie rozumie tego, co czyta, a kolejne 30% rodaków rozumie, ale w niewielkim stopniu."

https://portal.librus.pl/rodzina/artykuly/nie-rozumiemy-instrukcji-ulotek-i-umow-czy-w-polsce-odradza-sie-analfabetyzm

--
Bruno

Data: 2020-05-11 12:52:22
Autor: Sylvio Balconetti
Czy leci z nami pilot?

[...]

Dobre. Ciekawe tez jaki procent ludzi w ogole cos czyta? Tzn. gazety, ksiazki, nie mowiac juz o poziomie tych lektur. Sa na pewno statystyki sprzedazy?

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????????????????????
"Polska tym razem zostanie oszczędzona. Ona będzie jedynym państwem, które ze światowego kataklizmu wyjdzie silniejsze, potężniejsze i wspanialsze. Od Polski zależeć będzie przyszłość Europy. Obdarzy ona braterstwem wszystkie narody świata. Ona będzie przygarniać, chronić, nieść pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".

Data: 2020-05-11 04:00:39
Autor: Bruno Brunowski
Czy leci z nami pilot?
W dniu poniedziałek, 11 maja 2020 12:52:23 UTC+2 użytkownik Sylvio Balconetti napisał:

> [...]
> Dobre. Ciekawe tez jaki procent ludzi w ogole cos czyta? Tzn. gazety, ksiazki, nie mowiac juz o poziomie tych lektur. Sa na pewno statystyki sprzedazy?

Fakt ten potwierdzają badania przeprowadzane co roku przez Bibliotekę Narodową. Według ostatniego raportu 62% Polaków nie przeczytało w 2017 roku ani jednej książki. "

--
Bruno

Data: 2020-05-11 18:59:24
Autor: Budzik
Czy leci z nami pilot?
Użytkownik Bruno Brunowski brunoj@interia.pl ...

> [...]

Bibliotekę Narodową. Według ostatniego raportu 62% Polaków nie
przeczytało w 2017 roku ani jednej książki. "

Trzeba jednak pamietac, ze w poprzednich latach wyniki były jeszcze gorsze a wtedy uznawano za przeczytanie ksiazki chociby przekartkowanie jakiejkolwiek pozycji.
W tym roku warunki zostały jeszcze bardziej poluzowane. :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

Czy leci z nami pilot?