Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Czy leci z nami pilot? Rzepliński straszy w TVN24: Władza wypowiedziała Polsce wojnę hybrydową. To bezpardonowa wojna

Czy leci z nami pilot? Rzepliński straszy w TVN24: Władza wypowiedziała Polsce wojnę hybrydową. To bezpardonowa wojna

Data: 2019-08-26 16:16:26
Autor: Lord Donald
[...]

     Ofiarą [akcji hejterskiej] nie [byłem], bo ofiarą to można ich nazwać. Przedmiotem - tak

-- powiedział w programie ,,Rozmowa Piaseckiego" (TVN24) prof. Andrzej Rzepliński, były prezes TK.

     To byli także konkretni dziennikarze, którzy czekali na mnie przed bramą TK. Jeden wkładał mi  w oczy kamerę, a drugi w usta tzw. siatkę. Pytali mnie ,,Czy kocha Pan Polskę?"

-- żalił się sędzia w stanie spoczynku.

     Taki los w przypadku wojny hybrydowej, jaką władza wypowiedziała Polsce. Bo sądownictwo to jest istotna, trzecia władza w państwie, a oni wypowiedzieli bezpardonową wojnę hybrydową od samego początku

-- grzmiał Rzepliński.

     Dla mnie nie ulega wątpliwości, że były narady kiedy i czy kogoś zaatakować

-- dywagował gość TVN24.

Nie mogło obyć się bez laurek na swój temat...

     Mam bardzo bogaty życiorys i nic biedni nie znaleźli

-- mówił z dumą b. prezes TK.

     Nie wyobrażam sobie, że sędzia Łukasz Piebiak będzie dalej sędzią

-- podkreślał.

Prof. Rzepliński zaserwował też kilka złośliwości pod adresem prezydenta.

     Gdzie jest pan prezydent? (...) Dlaczego się chowa? Niech pan zajmie stanowisko, to nie boli

-- powiedział, po czym stwierdził:

     Głową w tym systemie jest Kaczyński.

I tu nie obyło się bez oskarżeń.

     Jego idee fixe było zniszczenie władzy sądowniczej w jego osobistym interesie

-- zapewniał Rzepliński.

     Jego marzeniem jest stworzenie zupełnie nowej Polski

-- dodał.

W podobnym tonie wypowiadał się o Zbigniewie Ziobrze.

     Gdyby prokuratorem generalnym i ministrem sprawiedliwości był Seremet sytuacja byłaby zupełnie inna. (...) To była świadoma decyzja Jarosława Kaczyńskiego, żeby Ziobrę z jego kompleksami i fobiami wyznaczyć na to stanowisko

-- powiedział.

Najwyraźniej prof. Rzepliński ma problem z zaakceptowaniem swojej obecnej sytuacji. Stąd coraz więcej ucieczek w słowne połajanki i zwykłe złośliwość. Dość przykre...

https://wpolityce.pl/polityka/460901-rzeplinski-wladza-wypowiedziala-polsce-wojne-hybrydowa?fbclid=IwAR0YNb6dwLd22-ZmpwlDIa3v0b3joE1lVsvENICTxMGiJDVvs09rvYlyfrA

Data: 2019-08-26 17:10:21
Autor: Runt
AirTaxi - czy leci z nami pilot?

https://oko.press/wiadomosci-tvp-57-sek-o-aferze-piebiaka-hejtuja-sedziowie-trolli-uzywa-po-a-pis-jest-honorowy/

--
Runt

Czy leci z nami pilot? Rzepliński straszy w TVN24: Władza wypowiedziała Polsce wojnę hybrydową. To bezpardonowa wojna