Czy logo miasta podlega Art. 4 pkt.2 Prawa autorskiego?

Data: 2012-10-06 11:34:26
Autor: BartekC
Czy logo miasta podlega Art. 4 pkt.2 Prawa autorskiego?
W dniu piątek, 5 października 2012 22:21:55 UTC+2 użytkownik BartekC napisał:
Witam,

mam krótkie pytanie, są różne zdania na ten moment na temat faktu czy logo jak i herb miasta podlegają Art. 4 pkt. 2 Prawa autorskiego. Jest masa orzecznictwa sądowego w sprawach herbu, elektronicznego wizerunku herbu, nie dokopałem się na ten moment odpowiedniego orzeczenia co do samego logo które jest nowoczesnym herbem.

Jeżeli ktoś może się wypowiedzieć będę wdzięczny...

Czy logo miasta podlega Art. 4 pkt.2 Prawa autorskiego?