Czy ludzie wierzą że 53 TAK ; 31% NIE [Newsweek]

Data: 2011-08-14 16:10:12
Autor: A. Filip
Czy ludzie wierzą że 53 TAK ; 31% NIE [Newsweek]
http://polska.newsweek.pl/lepper-- samobojstwo-- a-moze-- -,80774,1,1.html

A 14% *zdecydowanie* nie wierzy w samobójstwo.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
W czasach niedostatku broń się, atakuj w czasach obfitości.

Data: 2011-08-14 18:57:43
Autor: matusm
Czy ludzie wierz± ¿e Lepper pope³ni³ samobójstwo? 53 TAK ; 31% NIE [Newsweek]

U¿ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:rfjrrh6ov3-B8Enatasha.huge.strangled.net...
http://polska.newsweek.pl/lepper-- samobojstwo-- a-moze-- -,80774,1,1.html

A 14% *zdecydowanie* nie wierzy w samobójstwo.

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-08-14 19:42:43
Autor: jadrys
Czy ludzie wierzą że Lepper popełnił samobójstwo? 53 TAK ; 31% NIE [Newsweek]
W dniu 2011-08-14 16:10, A. Filip pisze:
http://polska.newsweek.pl/lepper-- samobojstwo-- a-moze-- -,80774,1,1.html

A 14% *zdecydowanie* nie wierzy w samobójstwo.

Znowu propaganda.. Rozmawiałem z wieloma osobami na ten temat. Wszyscy nie wierzą że on mógłby to zrobić z własnej i nieprzymuszonej woli.

Data: 2011-08-14 20:25:39
Autor: A. Filip
jadrys <Che@yahoo.com> pisze:
[...]

A po co niby GW "zmiękcza opinie" informacjami o długach Leppera?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Miłość dziecka jest jak woda w koszyku.

Data: 2011-08-14 22:26:20
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-14 20:25, A. Filip pisze:
jadrys<Che@yahoo.com>  pisze:
[...]

Tak, i te nieśmiałe napomknięcia o jakimś śladzie białoruskim mogą świadczyć tylko o jednym - Lepper jest ofiarą swojej uczciwości.

Data: 2011-08-14 22:32:39
Autor: Bogdan Idzikowski

jadrys<Che@yahoo.com>  pisze:
[...]

To świadczy o wprost niezwykłej uczciwości Leppera:
"Jolanta potrafiła szczegółowo opisać rozkład ówczesnego biura Samoobrony: seks mieli uprawiać m.in. na skórzanej kanapie, z której dobrze było widać godło państwowe wiszące na ścianie naprzeciwko. Stojącą w tym samym pomieszczeniu szafę, w której trzymano partyjne składki, po wszystkim Lepper miał otwierać na oścież i krzyczeć: – Bierz ile chcesz, to nie moje pieniądze."
http://chlapacz.fakt.pl/politycy/prostytutka-o-seksie-z-lepperem/

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-08-14 22:47:04
Autor: jadrys
[...]

SzmatÅ‚awiec o nie polsko brzmiÄ…cej nazwie powoÅ‚uje siÄ™ na zaznania anonimowej prostytutki a ty tu to wklejasz jako argument przeciw niemu?? WstydziÅ‚byÅ›  siÄ™.

Data: 2011-08-14 23:41:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j29c5k$5vg$1news.onet.pl...

[...]

To jest pierwszy lepszy link. Jest tego od groma w sieci.
Bronisz przegranej sprawy. Lepper nie był uczciwy.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-08-15 00:16:02
Autor: A. Filip
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

Szmatławiec o nie polsko brzmiącej nazwie powołuje się na zaznania
anonimowej prostytutki a ty tu to wklejasz jako argument przeciw
niemu?? WstydziÅ‚byÅ›  siÄ™.

To jest pierwszy lepszy link. Jest tego od groma w sieci.
Bronisz przegranej sprawy. Lepper nie był uczciwy.

A bronienie "kryształowej uczciwości" którego "bardziej znanego"
polityka w Polsce jest możliwe w oparciu o takie standardy które
zaproponowałeś? :-)

Wiec po kiego grzyba nie ograniczysz się do prostego stwierdzenia że w
ostatnich wyborach do Sejmu nawet 5% wyborców mu nie "zaufało"?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Kto gardzi chlebem, nie będzie miał i bułki.

Data: 2011-08-15 08:00:16
Autor: .[He®Sk].
On Sun, 14 Aug 2011 19:42:43 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-08-14 16:10, A. Filip pisze:
> http://polska.newsweek.pl/lepper-- samobojstwo-- a-moze-- -,80774,1,1.html
>
> A 14% *zdecydowanie* nie wierzy w samobójstwo.

Znowu propaganda.. Rozmawia³em z wieloma osobami na ten temat. Wszyscy nie wierz± ¿e on móg³by to zrobiæ z w³asnej i nieprzymuszonej woli.

 dobra. kto twoim zdaniem mu "pomogl"? tusk czy kaczynski?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-15 09:48:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy ludzie wierz± ¿e Lepper pope³ni³ samobójstwo? 53 TAK ; 31% NIE [Newsweek]

U¿ytkownik "".[HeRSk]."" <same.?.bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:nsbh471d9fpu3ktk7k0i1r9surbalmg0fm4ax.com...
> [...]

nie wierz± ¿e on móg³by to zrobiæ z w³asnej i nieprzymuszonej woli.

dobra. kto twoim zdaniem mu "pomogl"? tusk czy kaczynski?

Mg³a zdalnie sterowana.

Czy ludzie wierzą że 53 TAK ; 31% NIE [Newsweek]