[OT] Czy mój czytnik szwankuje, czy ostatnia wia domość jest tu z 11 kwietnia - a mamy już 21 kwi etnia?

Data: 2010-04-21 23:33:44
Autor: Feromon
[OT] Czy mój czytnik szwankuje, czy ostatnia wia domość jest tu z 11 kwietnia - a mamy już 21 kwi etnia?
Czy mój czytnik szwankuje, czy ostatnia wiadomość jest tu z 11 kwietnia - a mamy już 21 kwietnia?
Feromon

Data: 2010-04-21 23:38:11
Autor: Feromon

Użytkownik "Feromon" <fer0m0n@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bcf6f42$0$19168$65785112news.neostrada.pl...
Czy mój czytnik szwankuje, czy ostatnia wiadomość jest tu z 11 kwietnia - a mamy już 21 kwietnia?

Wykasowałem pliki dbx i mój OpsluukExpres wrócił do quasi-normalności.
Przepraszam, nie mam jak wykasować tego posta...

Feromon

Data: 2010-04-22 01:09:25
Autor: Grzegorz M
[...]

ktoś chyba przejechał walcem po licznikach (lub się przekręciły), bo też "stanęło" na 11 i musiałem zresetować we właściwościach subskrybowne gruby :)

Data: 2010-04-22 01:17:48
Autor: Aicha
Użytkownik "Grzegorz M" napisał:

> Czy mój czytnik szwankuje, czy ostatnia wiadomość jest tu z 11
> kwietnia - a mamy już 21 kwietnia?
ktoś chyba przejechał walcem po licznikach (lub się przekręciły), bo

Zaraz tam walcem. Wiaderkami :)
http://groups.google.pl/group/pl.internet.komunikaty/browse_thread/thread/27ab4aff6a611631?fwc=1

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2010-04-22 09:31:06
Autor: AS
[...]

Dzięki za info. Szukałem wtedy w internecie powodu braku nowych postów na news.neostrada.pl i nie znalazłem..

[OT] Czy mój czytnik szwankuje, czy ostatnia wia domość jest tu z 11 kwietnia - a mamy już 21 kwi etnia?